Gå til innhold

Er det noen som har barn som turner/apparatturn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer om jeg skal la min 5 åring starte på dette. Trening to ganger i uken. Blir det mye, eller hva sier dere.

Skolegutt til høsten.

Anonym poster: a72c0ca1947e1c72372fd50beaa70ccd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 5 åring går på apparatturn i Drammen, og trener to dager i uken. Det går utrolig bra, de trener i 90 minutter hver gang. Det er rumenske trenere og de har en helt annen treningskultur enn oss, men er svært søte og dyktige, selv om det kan virke tøft de første gangene

Anonym poster: 704d5d3fef32c08bcbec30126c8e491b

Skrevet

Min 5 åring går på apparatturn i Drammen, og trener to dager i uken. Det går utrolig bra, de trener i 90 minutter hver gang. Det er rumenske trenere og de har en helt annen treningskultur enn oss, men er svært søte og dyktige, selv om det kan virke tøft de første gangene

Kan jeg spørre om dette er barnets eneste aktivitet? Vil hun/han alltid på trening og tok det lang tid "å komme inn i det"? Mitt barn har gått på turn tidligere, men det var mest lek. Tror ikke han forstår helt hva det innebærer, han likte best frileken..

Skrevet

Er det i Drammen dere skal begynne?

Jenta mi trener apparatturn mandag 17-18.30, svømmer på onsdager fra 17-18, og apparatturn igjen torsdag 17-18.30. Det er litt mye synes jeg, men hun er veldig, veldig fornøyd! På den turn vi gikk tidligere var det mye lek og ikke så mye disiplin. Den gamle treneren vi hadde sa at det ikke var alle barn som tålte presset på apparatturn, og sa at vi måtte se an selv.

Det er klart at det var en annen verden, men min har hatt utrolig godt av å gå der! Jeg fikk veldig sjokk første gangen da de skulle ta 50 sit ups. Det er heller ikke lov å sette seg ned under trening. Hun er selv veldig opptatt av å bli god, og øver mye for å oppnå resultater. Jeg visste ikke at en 5 åring hadde det i seg en gang :P

Skrevet

Ja.

Høres jo ut som dette er midt i blinken for ditt barn!

Vet at de kjører ganske hardt og disiplinert. Noe mitt barn sikkert kunne hatt godt av også. Men vet ikke hvordan han hadde taklet dette. Er det mange som faller av lasset?

Skrevet

Det er ganske mange som faller fra. Det kreves mye, og man gidder ikke å gå der om man ikke trives, eller om man ikke er like opptatt av å bli best, som det legges opp for at man skal bli her. Men hvis du ringer, sjekk nr. på drammentur.no, så kan du melde sønnen din på prøving uten at du betaler for det. Så kan dere sjekke det ut før dere evnt. velger å fortsette.

Det er jo relativt dyrt vil jeg si, mye konkurranser og det skal være korrekt antrekk, men absolutt verdt det likevel synes jeg. Men jeg hadde ikke giddet hvis mitt barn ikke var så veldig interessert etter å ha prøvd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...