Gå til innhold

Inspirert: Det mest idiotiske jeg har lest:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer som ikke vil at partneren skal vite hvor mye de veier!! Hvorfor??? De ser jo dere hver dag, hvorfor skulle noe forandre seg hvis de fikk vite vekta deres??? Syns det er idioti jeg

Anonym poster: 718db2ab8a9d67643a571af74906c132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, den var ny! Hvor har du lest dette da? Og jo, enig i at det er ganske idiotisk.

Anonym poster: d91f3fe040260349966a00c5515e3fc5

Skrevet

Lol, sånn er eg. Sambo får ik vite hvor mye eg veier, hahaha. Idiot eg då lizm? Neppe!

Anonym poster: 9160582a2f42fdec6ffb424b32b1490b

Skrevet

Smak og behag. mannen vet hvor mye jeg veier og jeg vet hva han veier. Vi er veldig klar på hva som er vår trivselvekt og prater om slike ting om vi er under eller over den og evt ønsker å komme tilbake dit osv. Veldig fint å ha en støtte i form av noen som absolutt ikke dømmer!!

Anonym poster: 97ccc762aadeb446fe1e288b54b937ba

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Får du gi deg... HI i andre tråden hvor du har dette fra, har slitt, og sliter delvis fortsatt med en spiseforstyrrelse! Om du har noe peiling der, så vet du at man vil ikke at noen skal vite vekten ens da, er jo en av grunnene til at hu har løyet om vekta til jordmor også.

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Jeg er litt usikker på hvorfor det er så idiotisk? :huh:

Skrevet

En kvinnes vekt og alder kan være hemmelig om hun vil det. Hvorfor må man snakke høyt om vekta si? Har lovt samboer å si hvor mye jeg veier den dagen jeg når trivselsvekta. Tror faktisk han hadde fått sjokk om han visste at jeg har vært en dundre på over hundre. Og ja, jeg ser slankere ut og han har ingen anelse.

Skrevet

Da vil jeg heller være idiot.

Skrevet

Lol, sånn er eg. Sambo får ik vite hvor mye eg veier, hahaha. Idiot eg då lizm? Neppe!

Anonym poster: 9160582a2f42fdec6ffb424b32b1490b

Haha- lol, sambo, ik og lizm....tror jeg ville satt dette i idiot kategorien

Anonym poster: ddc2816c7d74f3cb39233f462a745840

Skrevet

Hehe :) det jeg syntes er morsomt er alle de som sier de ser slankere ut enn hva vekten sier. Folk er ikke blind , men de er heller ikke så opptatt av andre sin vekt at de går rundt å tenker tall. Tror jeg :-P

Anonym poster: d9b4459adc8de11184bc4cb6d7dacc6d

Skrevet

Du får si hva du vil, men INGEN får vite hva jeg veier. Ikke engang jeg :)

Anonym poster: 5b5b9e7ef4a07bb6912acf99506bf1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...