Gå til innhold

Er det noen her som bruker gmail?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd og prøvd og prøvd.

Hvordan leser jeg mail som er nylig slettet?

 

Det var jo så lett på hotmail...

 

Anonym poster: 6944313d954906d731a88f6990afd9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettet er slettet. Vil du beholde trykker du på arkiver.

 

Anonym poster: a56320f6146a5c9905bf0ad4321a9309

Skrevet

På menyen tll venstre ligger slettede meldinger. Hvis den mappen ikke vises, hold pekeren over menyen og den vil utvides :) No problem!

Skrevet

Du kan velge hvilke mapper som skal vises i menyen. Tilpasses under innstillinger øverst i høyre hjørne.

 

Synes gmail er genial!

Skrevet

Der fant jeg den, under trash. Takk. :-) Og til deg lenger oppe. Har du aldri slettet en mail som du har trodd du var ferdig med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...