Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Jeg vet jeg er allergisk mot løk, men små mengder og veldig fint kuttet opp går greit i mat. Noen ganger kan jeg merke noe, men som regel går det greit. Litt vondt men ikke veldig. Men idag kuttet jeg opp rødløk for mann og barn, rett etter ble jeg skikkelig dårlig. Akkurat like dårlig som jeg ble første gang jeg oppdaget dette og når jeg prøvde meg frem for å finne ut hva jeg reagerte på. Har ikke hatt rødløk i hus på flere år, vi har kun hatt vanlig løk når vi har hatt løk. Går det ann å reager på løk bare ved å kutte den opp? Har ikke reagert når jeg har kuttet vanlig løk, men dette var nesten som å skru på en bryter. Trodde jeg måtte spise den for å reagere. Jeg blir skikkelig dårlig i magen, får ikke utslett eller noe slikt. Anonym poster: 3a75e69b6422ef031357ce4356538bc4
Groosalugg Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Jeg reagerer bare av å ha løk i huset. Øynene renner og jeg får kløe over hele kroppen, så det er sikkert mulig at du reagerte på rødløken ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå