Gå til innhold

Cerazette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gikk på cerazette før graviditet og var superfornøyd med omtrent ingen blødninger. Begynte på dem 2mnd etter fødsel og har hatt småblødninger av og på i snart 11mnd. Er det håp om at det stabiliserer seg og blir mer regelmessig eller ikke i det hele tatt..? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem! Gikk ikke på pillene før graviditet, men startet etter fødselen. Hos meg gikk det helt greit i starten, men nå tar det helt av. En uke med blødning, tre dager uten, og pån igjen. Vurderer sterkt å slutte! Tror jeg skal følge med her å se om andre har tips!

Skrevet

Om det har gått nesten ett år med småblødninger er igrunn sjansen stor for at det fortsetter sånn...men aldri si aldri! Gikk på Cerazette en stund, noen småblødninger den første tiden, men så stoppet det helt opp...sånn er det også etter jeg begynte med p-staven...

Skrevet

Jeg har hentet ut Cerazette idag og jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli.

Legen sa at det bare var progesteron i de, ikke østrogen.

Men han mente det at man egentlig ikke skulle blø noe av de men at det samtidig kunne være både og..

Jeg tenker at det kan bli forferdelig slitsomt om man ikke blør noe og må test for å skjekke om man er gravid..Om jeg skulle hatt det samme symptomene som sist på graviditeten min så kan det hende jeg ikke merker noe før en 3 mnds tid etter..

Jeg er litt skeptisk...Har ikke lyst til å blø hele tiden heller..

Gjest stårma
Skrevet

Jeg blødde sammenhengende i flere måneder på cerazette, kun et par dager innimellom uyen blødning. Har inntrykk av at man reagerer veldig forskjellig på de.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde brukt p-stav 3 år tilbake og da blødde jeg i 1.5 år men denne gangen bruker jeg cerazette fra 6.ukers kontroll, så blø jeg ikke idet hele tatt, nå har det gått 5mnd ;)

Skrevet

Cerazette er noe dritt! Ikke noe mer å si om den saken! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...