Gå til innhold

Termin i morgen og friskt blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen og da jeg var på do i stad, kom det bittelitt(type dråpe) helt friskt blod på papiret. Tørket flere ganger og det samme gjentok seg. Tidligere i uka har jeg hatt brunt slim etter stripping, men dette er altså helt friskt, med en gang lurte jeg på om jeg hadde skåret meg(barberte i morres). Men det kom ikke fra utsiden, men fra innsiden, hvis dere skjønner hva jeg mener, det var jo der papiret var. Har prøvd å lese litt, og så vidt jeg skjønner så skal jeg ringe føden bare hvis det er mye blod? Og det er det altså ikke. Noen som har erfaringer eller tanker? :) på forhånd takk :)

Anonym poster: aba08ca5a614f4a3f4acd4e2cd1aa4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg så ville jeg bare tatt en telefon til føden og spurt. Hvis det er friskt blod så er det vel ikke slimproppen siden den er slimete med litt utblandet blod? Lykke til! Kanskje det er fødsel på gang?:)

Anonym poster: 40968611fa6470ff0e129638e1ad8661

Skrevet

Mulig fødsel på gang?Skjedde meg ca 6 timer før riene satt igang.Ring uansett føden!!Masse lykke til :)

Skrevet

Ring føden å snakk med noen som vet :) Kanskje fødselen er like rundt hjørnet? Lykke til i vertfall!

Og gratulerer :)

Anonym poster: 4468fea4856c96e16793c86ce6768c30

Gjest Antarctica
Skrevet

Tror du er i gang! Lykke til!

Skrevet

Høres ut som om du er på gang, ja. Kansje du treffer akkurat på termin. Lykke til!

Anonym poster: f40e198029ffb96e284ca3fbe96e6943

Gjest Lagå
Skrevet

Når jeg fikk frist blod begynte riene så fort jeg var ferdig på do med å tisse :P Så var det igang. Ring føden du og lykke til!! :)

Skrevet

Det blir baby på deg i natt :) Lykke til med fødsel. :wub:

Skrevet

Hi her! Tusen takk for veldig oppmuntrende ord alle sammen, håper så inderlig dere har rett :) kjenner ikke noe mer enda, men vet jo at det kan starte ut av det blå. Veldig spennende, jeg kommer med oppdatering :)

Anonym poster: aba08ca5a614f4a3f4acd4e2cd1aa4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...