Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Jeg har termin i morgen og da jeg var på do i stad, kom det bittelitt(type dråpe) helt friskt blod på papiret. Tørket flere ganger og det samme gjentok seg. Tidligere i uka har jeg hatt brunt slim etter stripping, men dette er altså helt friskt, med en gang lurte jeg på om jeg hadde skåret meg(barberte i morres). Men det kom ikke fra utsiden, men fra innsiden, hvis dere skjønner hva jeg mener, det var jo der papiret var. Har prøvd å lese litt, og så vidt jeg skjønner så skal jeg ringe føden bare hvis det er mye blod? Og det er det altså ikke. Noen som har erfaringer eller tanker? på forhånd takk Anonym poster: aba08ca5a614f4a3f4acd4e2cd1aa4b2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Hvis jeg var deg så ville jeg bare tatt en telefon til føden og spurt. Hvis det er friskt blod så er det vel ikke slimproppen siden den er slimete med litt utblandet blod? Lykke til! Kanskje det er fødsel på gang? Anonym poster: 40968611fa6470ff0e129638e1ad8661
*Smiley* Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Mulig fødsel på gang?Skjedde meg ca 6 timer før riene satt igang.Ring uansett føden!!Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 Ring føden å snakk med noen som vet Kanskje fødselen er like rundt hjørnet? Lykke til i vertfall! Og gratulerer Anonym poster: 4468fea4856c96e16793c86ce6768c30
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Høres ut som om du er på gang, ja. Kansje du treffer akkurat på termin. Lykke til! Anonym poster: f40e198029ffb96e284ca3fbe96e6943
Gjest Lagå Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 Når jeg fikk frist blod begynte riene så fort jeg var ferdig på do med å tisse Så var det igang. Ring føden du og lykke til!!
bobbelfru Skrevet 10. mai 2013 #8 Skrevet 10. mai 2013 Det blir baby på deg i natt Lykke til med fødsel.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #9 Skrevet 10. mai 2013 Hi her! Tusen takk for veldig oppmuntrende ord alle sammen, håper så inderlig dere har rett kjenner ikke noe mer enda, men vet jo at det kan starte ut av det blå. Veldig spennende, jeg kommer med oppdatering Anonym poster: aba08ca5a614f4a3f4acd4e2cd1aa4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå