Gå til innhold

Nickfredag: Hvem på forumet kunne vært med i Hele Norge baker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn de fem du ville sett i det programmet :)

Anonym poster: ac1fb5ff7e3c4db7155ababf47d9bc2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg

Jeg

Jeg

Jeg

Jeg :ph34r:

Anonym poster: c2ac5caf7d8e0cf3a9176c4d638fb711

Skrevet

Villa Perlesukker!

...elller; hun har vel vært med alt? :huh:

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke jeg, i alle fall. Jeg er Villa Steinhardbakst.

Jeg kan være med i programmet "Hele Norge pirker på språkspørsmål" eller noe sånt.

Skrevet

Konditoren så klart :)

Skrevet

Elsker Livet ville ha fått den beste kaka.

Humlesurr den sunneste

liiik den mest overraskende

Pashla den mest finurlige

Sommerfuggel i vinterland den mest fargerike

Skrevet

Jeg kan være med i programmet "Hele Norge pirker på språkspørsmål" eller noe sånt.

Joda, du er nettopp nominert til den mest finurlige kaka, det hadde du fått til ja!! :-)

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Tror jeg heller hadde egnet meg som deltager hvis programmet het : Hvem i Norge kan absolutt ikke bake :-)

Skrevet

Jeg blir med på "Hele Norge baker - kun eplekaker, muffins og grovbakst." Den vinner jeg glatt. ;)

Skrevet

Jeg kan bli med på "Hele Norge smaker" !!

Skrevet

Humlesurr den sunneste

Elsker livet hater vel å bake? Og lager lavkarbomat? Nei takk!

Anonym poster: 0fe8b5091a8a872a592fecb2fc87aff1

Skrevet

Jeg burde være med, men ikke i dag. I dag har jeg allerede bakt to kaker og lagd skogsbærfromasj, så det greier seg for i kveld. :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Joda, du er nettopp nominert til den mest finurlige kaka, det hadde du fått til ja!! :-)

Pokker. Får jeg lov å lage den av trolldeig??!!

Skrevet

Humlesurr den sunneste

Elsker livet hater vel å bake? Og lager lavkarbomat? Nei takk!

Anonym poster: 0fe8b5091a8a872a592fecb2fc87aff1

Det stemmer. Liker ikke å svinge meg på kjøkkenet, men gjør meg flid med det jeg lager (stort sett). Noen baker er jeg ikke. Liker ikke å lage sommerfugler av marsipan eller klatte med konditorfarger og kakesprøyte. Hadde nok sett litt misfornøyd ut på skjermen ;)

Skrevet

Burde det ikke vært "Hele Norge pirker i språkspørsmål"?. Du fikk det til å høres ut som om det var spørsmålene du ville pirke på ;) Ikke helt sikker på denne altså....

Gjest Antarctica
Skrevet

Burde det ikke vært "Hele Norge pirker i språkspørsmål"?. Du fikk det til å høres ut som om det var spørsmålene du ville pirke på ;) Ikke helt sikker på denne altså....

Ojsann. Rett i baret.

(Eller heter det rett i bareN??)

Skrevet

Ojsann. Rett i baret.

(Eller heter det rett i bareN??)

Tror det er den siste. Men men, fort hjort, Pashla!

Skrevet

Jeg burde være med, men ikke i dag. I dag har jeg allerede bakt to kaker og lagd skogsbærfromasj, så det greier seg for i kveld. :)

Hihi.. Trodde det stod skogsbæsjfromasj :P

Anonym poster: c0447838ee7243d6ce77d9a0b10c5c1f

Skrevet

Jeg kunne hvertfall ikke vært med. I helga blir det baking til den store gullmedalje, jeg må nemlig "øvelsebake" før 17.mai.

I fjor serverte jeg rå marengs og jeg nekter den samme ydmykelsen i år også!

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg kunne hvertfall ikke vært med. I helga blir det baking til den store gullmedalje, jeg må nemlig "øvelsebake" før 17.mai.

I fjor serverte jeg rå marengs og jeg nekter den samme ydmykelsen i år også!

Vi kaller den eggedosis, vi, da eter folk det.

Skrevet

Jeg kan være med! Jeg er ganske god på baking faktisk. Kanskje ikke så mange overraskende kaker, men jeg fikser det meste. Det blir godt, men aldri villaperlesukkerfint.

Skrevet

Jeg kunne- så kunne jeg gjort slik jeg alltid pleier når anledningen krever kaker: fått mamma og svigermor til å bake for meg.

Skrevet

Elsker livet!

Ser henne for meg med kledelige kjøkkenroser i kinnene mens hun setter en delikat eplepai til kjøling i vinduskarmen (vinduene er selvsagt gnistrende rene i solskinnet, gardinene er nystrøkne og snehvite).

Elsket livet glatter (helt unødvendig) på de gyllengule, perfekte krøllene

som omkranser ansiktet hennes og to småfugler kommer flyvende inn av kjøkkenvinduet. Fuglene løsner, i beste Disney-stil, forklrsløyfen og henger forklet opp for henne ... *sukk*

Elsker livet tryller fram den ene kaken flottere enn den andre, sjarmerer dommerpanel og det norske folk i senk, går av med seieren og får eget matprogram på TV2 (danker ut Wenche også), får en egen produktserie og gir ut bestselgende kakekokebok :)

Skrevet

Elsker livet!

Ser henne for meg med kledelige kjøkkenroser i kinnene mens hun setter en delikat eplepai til kjøling i vinduskarmen (vinduene er selvsagt gnistrende rene i solskinnet, gardinene er nystrøkne og snehvite).

som omkranser ansiktet hennes og to småfugler kommer flyvende inn av kjøkkenvinduet. Fuglene løsner, i beste Disney-stil, forklrsløyfen og henger forklet opp for henne ... *sukk*

Elsker livet tryller fram den ene kaken flottere enn den andre, sjarmerer dommerpanel og det norske folk i senk, går av med seieren og får eget matprogram på TV2 (danker ut Wenche også), får en egen produktserie og gir ut bestselgende kakekokebok :)

Jaa, akkurat sånn hadde det blitt om jeg bare likte å bake :wub:

Skrevet

Elsker livet!

Jaa, akkurat sånn hadde det blitt om jeg bare likte å bake :wub:

Det hele er vakkert, da :) Jeg vet at du har det i deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...