Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Jeg har startet på pergo, skal ta pergotime dag 4-8, så sier gynekolog at jeg har størst sjanse for å bli gravid hvis vi har samleie dag 10-12. Virker veldig tidlig i syklusen? Skal ta blodprøve dag 21-23 for å se om pergotime har fått fart på eggløsningen Anonym poster: ecac5b119fff0fa78b57a68dbd493837
Tredjemann på vei :D Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Tipper gynekologen har mer peiling enn oss her inne Det kommer dessuten helt an på lengden på syklusen din. Uansett kan dere vel bare ha sex annenhver dag f.o.m. dag 10? Så er dere på den "sikre siden"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå