Gå til innhold

Er det for tidlig å planlegge barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begge hver vårt barn fra før, han er 7år eldre en meg. Ikke at dette har så mye med saken å gjør.

I februar mistet vi et barn, da jeg var gravid i uke 11, Var inne på tidlig ul der vi fant ut at barnet lå i livmorhalsen og ikke kunne overleve selv. Jeg måtte da gjennom en abort, noe som var veldig tøft. Det kom ikke ut av seg selv og jeg lå på sykehuset i to døgn med rier, der jeg også meste delen av tiden måtte faste tilfelle jeg måtte operere.

Etter dette har vi snakket mye, men ønsker vente til slutten av sommeren før vi prøver igjen.

Vi har vert kjærester et år nå og samboere i 9mnd. Ting har vert opp og ned i starten. Med mine, dine barn og som ferske kjærester. Men etter juletidene og da vi sto samme oppi den tøffe tiden da det viste seg at vi ikke kunne fullføre svagerskapet har vi knyttet oss sterkere sammen.

Er det da for tidlig å prøve igjen i slutten av sommeren, er det noen som har erfaring med lignende situasjon?

Anonym poster: 918eafd7d8e599bb850676277256ccfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det da for tidlig å prøve igjen i slutten av sommeren, er det noen som har erfaring med lignende situasjon?

Anonym poster: 918eafd7d8e599bb850676277256ccfa

dere har jo vært gjennom mye på den tiden dere har vært sammen, så synes ikke det er for fort, hvis dere begge er klare..

Anonym poster: 00fdcae328826bc6d6c0ee3ae89e40f2

Gjest yrild
Skrevet

Når en sånn krisesituasjon fører til at dere har knyttet dere tettere til hverandre har dere et godt utgangspunkt for et langt og godt samliv :-) jeg ville ikke ventet!

Skrevet

Med mindre dere er såpass gamle at det virklig haster om dere skal kunne få barn synes jeg dere burde vente. Gi dere selv et år på bare å være kjærester og få ting til å fungere med barna dere har.

Selv om denne opplevelsen har ført dere tettere sammen er det ikke slik hverdagen kommer til å bli fremover. Ta dere tid til å leve i de vanlige hverdagene før dere skaffer dere fler barn.

Anonym poster: 63078ed9a2725a87511dbb5a385028d2

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hei :) Jeg og samboeren oppdaget at jeg var gravid betydelig kort etter vi møttes, svangerskapet gikk til uke 21 ,da startet fødselen.. Vi satt igjen uten barna vi ventet så spendt på.. No som satte oss i sorg, men vi ble kjent på godt og vondt, 2,5 mnd etter vi mistet, så gikk vi inn for å få barn, ble gravid på 4 prøve periode, nå har vi snart vært sammen i 4 år.. Om dere føler dere klare for det, og du er klar for et svangerskap, så ser jeg ikke problemet med å prøve jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...