Gjest 5 andre Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Er ny og idiot når det kommer til dette. Handlet noe på Zalando som krever PayPaloverføring. Jeg har ordnet med PayPal tidligere, men ikke brukt det. Så til spørsmålet: Jeg må ikke overfør fra kredittkort til PayPal, det skjer automatisk? Har jo gitt de opplysningene ti tligere. Gikk inn på min PayPalkonto, med den var såpass uoversiktlig og jeg har for skallebank til å sette meg inn i den nå. Så hvis det er noen erfarne shoppere der ute som vil svare
Contura Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 (endret) Hvis du har fyllt ut og gitt alle opplysninger via PayPal, er det bare å logge inn via linken til PayPal betaling og gjennomføre den. PayPal belaster da kortet ditt. Endret 10. mai 2013 av Contura
Gjest 5 andre Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Ahh. Takk, det er gjort. Transaksjonen står inne på PayPal da jeg gikk inn dit. Ble bare usikker på om jeg måtte føre over penger til PayPal :-P Som sagt, er ikke på mitt mest klartenkte i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå