Gå til innhold

Mannen min fingret meg i går og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var helt fantastisk, men jeg føler meg så rar nå. Han har gjort det før men ikke så intens og deilig som i går. Så jeg vet ikke hvorfor jeg føler meg sånn :-( er litt flau når jeg ser på ham nå etter det, og klarer ikke å tenke på neste gang vi har sex :-(

Anonym poster: f772ec4a809b97d47d0a713f57301239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var helt fantastisk, men jeg føler meg så rar nå. Han har gjort det før men ikke så intens og deilig som i går. Så jeg vet ikke hvorfor jeg føler meg sånn :-( er litt flau når jeg ser på ham nå etter det, og klarer ikke å tenke på neste gang vi har sex :-(

Mannen din sier du? Trodde ikke det var lov for 14-åringer å inngå ekteskap?!

Anonym poster: 57e8a6a5b02841064cccf3366ca9de50

Gjest Mrs. Åberg
Skrevet

Uff, for et dumt svar.

Skrevet

Mange damer har ofte fått et litt dumt syn på det med sex og nytelse. Vi skal liksom ikke nyte aaaaltfor mye.

Jeg vil tro at mannen din er veldig fornøyd og egentlig ganske stolt over at han greide å gjøre det så godt for deg i går. Hvis du laget andre lyder enn du bruker, ble mer høylydt eller annet så er det ikke noe å bli flau over, mannen satte trolig bare veldig pris på at du slapp deg mer løs og viste at det var godt for deg.

Jeg har fått ny kjærest og sist han fingret meg måtte jeg skifte laken og ta av madrassetrekket fordi det var blitt så vått... jeg sprutet visst mye fordi det var ekstra godt akkurat den gangen. Tidligere ville jeg blitt flau, men nå er det bare naturlig. Kjæresten var kjempefornøyd fordi han tar all æren for min nytelse og synes også det er deilig når jeg kommer med lyder som viser at jeg "mister litt kontrollen".

Så det er ingenting å være flau over. Du kan heller si til mannen at du likte det han gjorde veldig godt, og at han gjerne kan gjøre det igjen :)

Og så fokuserer du bare på å nyte, ikke tenk. Mannen din er tydeligvis glad for å glede deg :)

Anonym poster: e3c4862854a92214b03a804426e1a47e

Skrevet

Fikk du orgasme?

Kan jo hende mannen blir superglad hvis du forteller at du likte det.

Anonym poster: 07db3bd09e33e0c00ba2d867ba9137d7

Skrevet

Vet mora di at du henger på et gravid/mammaforum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...