Gå til innhold

Hva bruker høygravide damer 17 mai??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer joggebuksa, men den er jo ikke spesielt lekker. Hva skal dere andre bruke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjole, for en gangs skyld. ..

Skrevet

Joggebukse. Skal kjøre pappan og datteren til toget, møte dem ved kirka, kjøre dem til mamma og gå hjem og legge beina høyt.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en tricotkjole på hennes og mauriz, helt ettersittende og over knea. Marineblå, så hadde jeg lave pumps og lys blazer til.

Skrevet

Tunika og tights eller kjole :)

Anonym poster: 0baa8f4aca62580ebda30d814e9894bb

Skrevet

På 17 mai er det 12 dager igjen til termin og jeg sliter med å finne ut hva jeg skal ha på meg. Orker ikke kjøpe nye klær som bare blir brukt 1 gang. Må vel grave dypt i skapet for å se hva som enda passer. Mulig det blir helt vanlige hverdagsklær.

Anonym poster: 434f7da60c00d7c65eed45c844144a95

Skrevet

Fødte 19.mai sist og hadde da på meg en tunika, tights og cardigan. Følte meg faktisk kjempeflott!

Anonym poster: d3597aedd476764770da0f66b8176bbb

Skrevet

Funker det å ha på seg Jeans tights med svart blazer? Har ingenting annet, og orker som sagt over herå ikke kjøpe noe som blir brukt 1 gang.Skal ikke stort på 17 Mai heller. Trur det er meldt regn..

Anonym poster: 5b8f4738d45548667bdbdc98711989e4

Gjest sussie77
Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg termin noen dager etter 17. Mai. Hadde på meg en gravid kjole og noen gode ballerina sko. Første gangen jeg var gravid var jeg ikke like høygravid på 17. mai, men da hadde jeg tunika og thights.

Skrevet

Jeg fødte 18 mai og på 17 mai hadde jeg på meg en fin tunika, tights og en litt finere jakke/trøye utenpå. Følte meg kjempefin og fikk mange kommentarer på hvor fin jeg var.

Skrevet

Funker det å ha på seg Jeans tights med svart blazer? Har ingenting annet, og orker som sagt over herå ikke kjøpe noe som blir brukt 1 gang.Skal ikke stort på 17 Mai heller. Trur det er meldt regn..

Anonym poster: 5b8f4738d45548667bdbdc98711989e4

Ja dersom du har en fin topp så blir det jo kjempefint det :)

Skrevet

Jeg går også høygravid 17 mai, og vurderer jeansskjørt, en fin topp og ballerina sko. Vil ikke kjøpe noe nytt, det blir jo bare brukt en gang mest sannsynlig.

Anonym poster: bc75f96121c674cefeaa9d13c6a9974e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...