Gå til innhold

Bøker til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til gode barnebøker. Ønsker tittel og aldersgruppe. Tenkte jeg skulle bli flinkere til å lese til mine små.

Anonym poster: fcddf1236bf7b28bbaacaedb95f1f564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som vet hvor gamle barna dine er.

Anonym poster: eaaf5b8b84046e0fd4520a99b14a6706

Skrevet

Jeg elsker serien om Bø og Bæ, jeg har testet bøkene ut på små- og storebarnsavdeling i barnehagen. Like populær begge steder. Bøkene er på nynorsk. Ellers er jeg veldig glad i bøkene til Kari Grossmann.

Skrevet

Jeg elsker serien om Bø og Bæ, jeg har testet bøkene ut på små- og storebarnsavdeling i barnehagen. Like populær begge steder. Bøkene er på nynorsk. Ellers er jeg veldig glad i bøkene til Kari Grossmann.

Bøker til jente på 4 år?

Skrevet

Pulverheksa er favoritt hos 4-åringen min! "Lillesøster" og andre bøker av Kari Grossmann er også poppis.

Anonym poster: b6d62354eec6200c5833f66d3fa5637b

Skrevet

Karsten og Petra

Geitekillingen som kunne telle til 10

Anonym poster: 6f1dc02762af879420ffcb3f134c0d6b

Skrevet (endret)

Kari Grossman sine bøker har vore populære her og, spesiellt den store Lillesøsterboka var populær frå 2,5 - 3 årsalderen til eldste.

4 åringen likar ein del av Karsten og Petra bøkene. Ei bok som har fenga 4 åringen er "den kjempestore pæra."

"bukkene bruse på badeland" er og morsom, og er lese om att og om att for både 2 og 4 åringen.

Endret av soleia
Skrevet

Henger meg på anbefalingene om Karsten og Petra, Den kjempestore pæra og Bukkene bruse på badeland (de to siste morsomme også for den som leser, hvertfall de første 5 gangene...). I tillegg er bøkene om Reven og grisungen fine og også Hakkebakkeskogen og Kardemommeby.

Anonym poster: 1968b183cb5f60020fe242e5eb9db3c8

Skrevet

Bøker til jente på 4 år?

Nå vet jeg ikke hva jenta liker, men vil tro det. Jeg leste iallefall bøkene om bø og bæ + bøkene om lillesøster igjen og igjen i barnehagen på storeavdelingen (ungene der er jo helt opp til skolestartere).

Skrevet

Bukkene bruse i badeland

Anonym poster: a080a57b231d980998734891543dd129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...