Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Hadde mensen 20. mars til 25. mars. Hadde sex med mann nr 1 natt til 28. mars, vi brukte ingen beskyttelse, men han steriliserte seg for kort tid siden (usikker på om han på det tidspunktet var helt steril), han kom ikke inn i meg. Deretter hadde jeg sex med mann nr. 2 den 4., 5. og 7. mars. Usikker på om han kom inn i meg de to første dagene, men 7. mars gjorde han. Etter at jeg slutta på p-pillene har syklusen min vert ustabil, men gradvis gått nedover (38 dager, 36 dager og den siste på 30 dager). Den 22. april fikk jeg positiv graviditetstest. Er det sannsynlig at mann nr. 1 kan være faren? Anonym poster: 34b22c8eaf27d3dbda4beef1a4058e79
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Nei, det er lite sannsynlig at det er nummer 1. Anonym poster: 5788ef463dd482a50d40f67bed86e15f
Gemini77 Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Jeg regner med at du hadde sex med mann nr 2 i begynnelsen av april og ikke mars?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor lar du forskjellige menn komme inni deg uten beskyttelse hvis du har sluttet på p-piller??? Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d
Gjest meg&mini Skrevet 10. mai 2013 #5 Skrevet 10. mai 2013 Dersom du mener at når 2 var i april, så er nok dette faren
Gjest meg&mini Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor lar du forskjellige menn komme inni deg uten beskyttelse hvis du har sluttet på p-piller??? Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Herregud for et spørsmål! Det skal vel ikke du bry deg om?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 Mente selvsagt april på mann nr. 2 ja Anonym poster: 34b22c8eaf27d3dbda4beef1a4058e79
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #9 Skrevet 10. mai 2013 Er noen av de mannen din? Det er ofte den man har på si som er faren i sånne situasjoner har jeg inntrykk av... selv de som har hatt sex med mannen sin hver dag og elskeren en dag, så er elskeren faren til babyen. Noe med at kroppen er mer mottakelig for "fremmed" sæd eller noe... Anonym poster: 4dd41d4e1f51059706cb3b53712de38e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #10 Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor lar du forskjellige menn komme inni deg uten beskyttelse hvis du har sluttet på p-piller??? Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Herregud for et spørsmål! Det skal vel ikke du bry deg om? Hvorfor er det så teit spørsmål? Hun vet jo søren ikke hvem som er faren etter å ha ubeskyttet sex med to menn og spør hvem som er faren. Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d
Gjest meg&mini Skrevet 10. mai 2013 #11 Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor lar du forskjellige menn komme inni deg uten beskyttelse hvis du har sluttet på p-piller??? Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Herregud for et spørsmål! Det skal vel ikke du bry deg om? Hvorfor er det så teit spørsmål? Hun vet jo søren ikke hvem som er faren etter å ha ubeskyttet sex med to menn og spør hvem som er faren. Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Jeg skrev: For et spørsmål.. Ikke for et teit spørsmål;) Jeg synes bare at man ikke trenger å spørre om sånt. Litt frekt, kanskje?. Meg om det.. Tviler på at HI gjorde det med vilje .
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #12 Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor lar du forskjellige menn komme inni deg uten beskyttelse hvis du har sluttet på p-piller??? Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Herregud for et spørsmål! Det skal vel ikke du bry deg om? Hvorfor er det så teit spørsmål? Hun vet jo søren ikke hvem som er faren etter å ha ubeskyttet sex med to menn og spør hvem som er faren. Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Jeg skrev: For et spørsmål.. Ikke for et teit spørsmål;) Jeg synes bare at man ikke trenger å spørre om sånt. Litt frekt, kanskje?. Meg om det.. Tviler på at HI gjorde det med vilje . Haha.. Nei hun ble vel tvunget til å ha ubeskyttet sex med to stykker Frekt nei, det som er frekt er å knulle rundt, bli gravid og ikke ha peiling på hvem som er faren..... Anonym poster: 71137682204a204003db5eac8a1898b8
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #13 Skrevet 10. mai 2013 Litt av ei knipe du har kommet i Det er håpløst for oss å svare på hvem som er faren, vi må jo bare tippe.. Når det er så tett imellom så må nok dette avgjøres med DNAtest. Men det er noe jeg vil be deg tenke over: Er dette to tilfeldige menn så er nå det en ting. Men er du i et forhold, men har vært utro, så må du tenke deg godt om. Er du villig til å ofre forholdet ditt for denne babyen? For er den andre faren så kan fort forholdet ditt ryke. Tør du gamble på det? Anonym poster: be546311bf3fc313aa39fdf97030dac5
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2013 #14 Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor lar du forskjellige menn komme inni deg uten beskyttelse hvis du har sluttet på p-piller??? Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Herregud for et spørsmål! Det skal vel ikke du bry deg om? Hvorfor er det så teit spørsmål? Hun vet jo søren ikke hvem som er faren etter å ha ubeskyttet sex med to menn og spør hvem som er faren. Anonym poster: 9e09eb693712751af34c11f1024be52d Jeg skrev: For et spørsmål.. Ikke for et teit spørsmål;) Jeg synes bare at man ikke trenger å spørre om sånt. Litt frekt, kanskje?. Meg om det.. Tviler på at HI gjorde det med vilje . Haha.. Nei hun ble vel tvunget til å ha ubeskyttet sex med to stykker Frekt nei, det som er frekt er å knulle rundt, bli gravid og ikke ha peiling på hvem som er faren..... Anonym poster: 71137682204a204003db5eac8a1898b8 Frekt er vel ikke riktig ord, heller lite gjennomtenkt Anonym poster: be546311bf3fc313aa39fdf97030dac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå