Gå til innhold

Vi i arbeidslivet hilser...

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

...og melder om ro i etablissementet, halvsol på utsiden og en feriedag spart. Mager trøst, men dog.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nyter feriedagen fra i fjor, har enda ikke begynt på årets ;)

Hilser fra sofaen og kaffe nr 1, skal straks sykle til butikken så vi får litt frokost før vi skal ut å herje i fine været (etter gårsdagen er halvsol mer enn nok)

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Arbeidslivet hilser herfra også. Sånne dager, da "alle" egentlig har fri er gjerne supereffektive for min del. Gjenstår litt før jeg er der i dag...

Skrevet

Vi ved kjøkkenbenken hilser også! Kan melde om sol i sinnet og høye ambisjoner. På programmet står suksessterte, brownie og vaniljekjeks. Assistenten på 4 er klar til innsats, jeg må ha litt mer kaffe først...

Skrevet

Vi i permisjon som dermed går glipp av det året med flest røde og inneklemte dager på lenge hilser også god formiddag.

Frokost og sjokolade (det er jo helg) er fortært, vesla tegner julekort (viktig å være tidlig ute) og stua ser allerede ut som lekeland.

Om en stund går vi ut på tur i regnet og leter etter meitemark.

Gjest sug lut
Skrevet

Vi som ikke jobber melder om fint føre for frokost og vin i sikte. Og dersom noen av dere noen gang skal bake pitabrød så gjør det sånn som dette

http://www.veganmisj...et-pitabrd.html

Ulempen er bare at du aldri kommer til å kjøpe pitabrød i gjen.

Det er ingen ulempe, skal jeg fortelle deg, det gjør risikoen for hjerteinfarkt over matpakkesmøringa langt lavere (pitabrød som knekker, sjenerte pitabrød som ikke har hulrom). Dette skal def prøves!
Skrevet

Hilser mellom sammenbitte tenner fra jobb.

Hissig PMS på plass. Sitter godt mellom øra nå, kjenner jeg.

Passer bra at hus og hjem forfaller totalt i mangel på tid.

Tiden bruker jeg jo på jobb og så sant ingen har en multiplikasjonsmaskin (ikke kalkulatoren nei) så

forblir hus og hjem en del av forbi og bortenfor tilogmed SIkte.

Vil drukne meg i vin og late dager nå, men drukner i alt annet i stedet!

Argh!

Skrevet

Vi som ikke jobber melder om fint føre for frokost og vin i sikte. Og dersom noen av dere noen gang skal bake pitabrød så gjør det sånn som dette

http://www.veganmisj...et-pitabrd.html

Ulempen er bare at du aldri kommer til å kjøpe pitabrød i gjen.

Det er ingen ulempe, skal jeg fortelle deg, det gjør risikoen for hjerteinfarkt over matpakkesmøringa langt lavere (pitabrød som knekker, sjenerte pitabrød som ikke har hulrom). Dette skal def prøves!

Følger du oppskrifta til punkt og prikke blir de geniale. Har tre forsøk to vellykkede, det siste kødda jeg med steketemp og heving.

Skrevet

Puh, vel overstått bakedag!

Perfekte resultater og tid til overs for bonusmateriale... Nå er pizzadeigen satt, og jeg overlater kjøkkenet til far i huset som tross alt bare har vært på jobb i dag. Installert i sofahjørnet og her blir jeg - God fredag! :)

(Dog litt småsnurt da jeg er tom for vin...).

Skrevet

Tom for vin - aiai! Du får komme hit en tur Blomstre ;)

Her er det rødvin i glasset, barna sover og pizza i ovnen! En med kjøttbullar proppfull av hvitløk, chili og finhakket chorizo og en med serrano og artiskokk.

Fantastisk med tre fredager på rad

Skrevet

Her er det rødvin i glasset, barna sover og pizza i ovnen! En med kjøttbullar proppfull av hvitløk, chili og finhakket chorizo og en med serrano og artiskokk.

NAM! :) Til begge deler.;)

Skrevet

Ah, takk. Jeg tar med glasset og iler!:D

(Løper ikke så fort da, for nå er jeg stappa med kjøttbollepizza)

Bringer sjokoladekjeks også!

Skrevet

Slenger med en "God ferie!" her fra meg.

Vet ikke om dere skal ha, men det skal jeg. I morgen vender jeg snuten nordover og det gleder jeg meg til.

Jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...