Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Har et barn på 2,5 år (bruker bleier enda) som tisser veldig mye, spesielt om natten. Barnet tisser så mye at bleien klarer ikke å holde på det. Har prøvd mange forskjellige bleier, men barnet tisser gjennom de. Har også prøvd nattbleier som er for litt større barn. Må som regel vekkes for å bytte bleie før jeg legger meg. Barnet drikker mye i løpet av dagen, mer enn det har pleid å gjort. Noen andre som har opplevd dette? Syns det er litt pinlig å gå til legen for dette visst det er helt normalt. Men har jo hatt diabetes i bakhodet, men barnet er kanskje litt lite enda til å få det. Anonym poster: 5899ce9d407c21618a5d883cdddb347f
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Hvis barnet plutselig drikker mer enn normalt ville jeg absolutt fått sjekket det! Jeg må også skifte bleie på min før jeg legger meg, gjør det mens han sover i senga, han våkner ikke. Likevel har det hendt at bleia er så full om morgenen at han er våt på nattdrakten. Dessuten tror jeg han våkner av våt bleie om morgenen, for de nettene det har vært noe ekstra, og jeg har benyttet sjansen til å bytte bleie f.eks. kl fem, sover han stort sett mye lengre ; Endret 9. mai 2013 av UndrendeUllteppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå