Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Vi skal til Cuba i sommer og mannen har lovet kompisene å kjøpe med en skikkelig feit sigar til hver. Tenkte å prøve selv Ser for meg at jeg står på altanen i en sexy, direktøraktig buksedrakt med skikkelig utringning og røyker sigar Tenker jeg føler meg bra mektig da, tihi! Det skal sies at vi ikke røyker til daglig så at det skal være problematisk å prøve tror jeg ikke. Har dere prøvd? Er det godt? Lukter ganske himmelsk Anonym poster: 9b72893c96ba9966c0ac71ac1d87c57b
Nichotine Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har ikke prøvd, men har veldig lyst - det lukter jo så godt!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Kommer aldrivtim å prøve noe som helst med nikotin. Prinsippsak. Mannen har aller nådigst fått lov til å røke pipe når vi er 90 år og sitter på gamlehjemmet. Anonym poster: af3c868f76008003ac6d8e90c4dacb0c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Sigar smaker gugg...og skal ikke innhaleres (sigarrøykere har derfor økt risiko for kreft i munnhulen har jeg hørt en gang). Man føler seg ikke så veldig sexy når man får den smaken i munnen, men det er jo ikke noe problem å prøve det. Heller det enn sigaretter vil jeg si Det lukter litt godt da, minner meg alltid om pappa i juletider
MammantilNurket Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Sigar er stas! IKKE inhalér, bare Kos dere!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Sigar smaker nydelig- men for all del, IKKE inhaler! Bare puff på den og kjenn på smaken.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Jupp - 15 år og spydde som en gris. Ikke mye sexy og mektig mao...
MammantilNurket Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Sigar smaker nydelig- men for all del, IKKE inhaler! Bare puff på den og kjenn på smaken. Kunne vel tenke meg at du var en sigardame *nikker anerkjennende*
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Sigar smaker nydelig- men for all del, IKKE inhaler! Bare puff på den og kjenn på smaken. Kunne vel tenke meg at du var en sigardame *nikker anerkjennende* I tillegg til "fellow shoe fetishist".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå