Gå til innhold

Ang forlovelsesringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ha gult gull, jeg vil ha hvitt. Går det an at vi har hver vår farge på ringene? Noen andre som har det?

Anonym poster: 9519cd24e3967152e8e547544b499ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bestemmer jo HELT selv hva man ønsker å gå med. Jeg har ikke sett noen som har gjort det sånn, og personlig syntes jeg at ringene skal være ganske like eller hvertfall matche hverandre.

Anonym poster: c3bb71efaf25a36fa39c0b21f552a8bb

Skrevet

Det går fint an å ha to forskjellige ringer!

Skrevet

Tja... Er det ikke han som ordner ringer når han frir? Sånn sett har du vel ikke så mye du skulle ha sagt? ;-)

Jeg synes to ulike ringer høres veldig rart ut, da mister man litt av symbolikken, det å høre sammen, i mine øyne.

Vi har helt like ringer, hans er litt bredere, min har stjernedryss med diamanter. Mannen designet dem på lykkeringene.no. Jeg sa ikke noe om hva jeg ville eller ikke ville. Ble overrasket over frieriet, og glad for ringen:)

Anonym poster: c7e4b9e85977d3e018bd23dc27efda37

Skrevet

Han har fridd og vi skal kjøpe ringene sammen. Han vi ha kun glatt, gult gull, men jeg vil ha hvitt gull med litt mønster og en diamant i (har funnet en spesifikk ring). Men er litt redd for at folk ikke skal skjønne at vi er sammen, og at det ikke skal bli "godtatt" at vi har forskjellige ringer eller at folk skal synes vi er rare som gjør det sånn.

Skrevet

#5 var HI forresten :)

Gjest Lagå
Skrevet

Kan dere ikke ha ringer med både gult og hvitt gull da? Da møtes dere på halvveien :-)

Skrevet

Jeg kjenner flere som har forskjellige ringer. Folk vil nok forstå at det er dere som er sammen...

Skrevet

Jeg synes dere skal gjøre akkurat som dere vil jeg :) det er deres forlovelse, og deres ringer. Jeg synes det er værre om en av dere skal være nødt å gå med en ring dere ikke er fornøyde med. Hva om dere møtes litt på midten da, å får helt like ringer bare i forskjellige farger?

Skrevet

Det går kanskje an å ha like ringer i forskjellige farger, det var ikke så dumt :) Skal snakke litt med han om det!

Takk, Lykketrollet, det er godt å høre at det ikke er fremmed for deg :) Da er det håp for oss også ;)

Skal også sjekke ut litt på lykkeringene.no, kanskje vi finner noe smart der.

HI

Skrevet

Disse har vi, kan ikke det være en mulighet? smile.png

http://www.google.no...VbdOQCtX5lvX-M:

Takk, ja jeg har foreslått todelt, men han vil ikke ha :P Vil kun ha helt vanlig glatt, gul ring. Sta mann, gitt :P

HI

Skrevet

Da vi forlovet oss var det kun jeg som hadde ring :P

Mannen hadde ikke forlovelsesring (brite)

Nå som gifteringene er på så har vi begge ringer i platina, men ellers så matcher de ikke så veldig. Han valgte en ring han likte og jeg en jeg likte!

Dette er ringer dere skal ha resten av livet (forhåpentligvis ;) ) så jeg syntes det er viktig at dere begge er fornøyde!

Skrevet

Da vi forlovet oss var det kun jeg som hadde ring :P

Mannen hadde ikke forlovelsesring (brite)

Nå som gifteringene er på så har vi begge ringer i platina, men ellers så matcher de ikke så veldig. Han valgte en ring han likte og jeg en jeg likte!

Dette er ringer dere skal ha resten av livet (forhåpentligvis ;) ) så jeg syntes det er viktig at dere begge er fornøyde!

Takk, ja det er litt det jeg også tenker. Vil ikke overtalte han til å ha en ring han ikke liker bare så jeg skal bli fornøyd. Det handler om at vi begge må trives med valget som blir tatt. Så kanskje det enkleste er at vi rett og slett bare velger hver vår gullring, uavhengig av farge og mønster? Hans vil jo uansett blir veldig anonym, og det er slik han vil ha den sier han, mens jeg vil ha en litt mer "one of a kind"-type. Så da vil de neppe matche uansett.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...