Gå til innhold

Kler du leppestift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg verken kler eller trives med å ha det på. Helt krise hvor lite jeg kler det!

Anonym poster: 8eaa4ec87e471d656a99cace5bdbc13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sett noen som kler det jeg. På meg ser det forferdelig ut!

Skrevet

Klarer ikke å bruke det klinet.

Anonym poster: efd1ac2c42bbb52dc495c22aad893bc9

Skrevet

Vet ikke...aldri prøvd.

Anonym poster: 91d86a551f70273aee1e382b4281a978

Skrevet

Haha. Ikke jeg heller. Jeg har store lepper, som ser fremtredende nok ut til vanlig, får jeg leppestift på ser jeg mest ut som en klovn.

Til og med ikke når jeg blir profesjonelt sminket. De prøver farger og klør seg i hodet, og ender med bare leppepomade uten farge.

Anonym poster: 72ba3d5a8d51e765e32681b4e840cf93

Skrevet

Jeg fikk min første leppestift da jeg var fire år ... trenger jeg si noe mer? ;)

Skrevet

Jeg har naturlig store, røde lepper. Så med leppestift ser det too much ut. Må i så fall være en dus farge som toner leppene ned.

Anonym poster: b243cf364ade009ad620bee3c444d3a6

Skrevet

Ja, hvis den går i gyllen/ svakt burgunder- og litt brunlige toner. Men ikke noe knallrødt eller rosa.

Anonym poster: 8c0e6608b7a322c3ed3e502e28803fac

Skrevet

De fleste vil kle det om de finner riktig type og farge som passer til akkurat deg.

Jeg er kjempeavhengig av riktig fuktighet i leppestiften, ellers ser leppene ut som inntørkede druer. Og fargen må selvfølgelig være riktig.

Husker egentlig ikke sist jeg brukte det, men ja, jeg kler det. Men bruker det bare om jeg går ut og er sminket. Til daglig blir det lepomade med eller uten farge, eller litt gloss.

Anonym poster: d1d4e453bc6bcf13721250a42ded37de

Skrevet

Jepp! Men foretrekker å gå med transparent rosa gloss til hverdags.

Skrevet

Ja. Men gløymer å friske opp og endar med ein lite kledelig ring av leppestift ytterst på leppene.

Skrevet

Ja, jeg kler det og bruker det ofte. Fargen må være perfekt, ellers ser det bare dumt ut, bruker å gå for naturlige rosavarianter og får alltid hjelp i butikken.

Skrevet

Jeg kler det meste.

Anonym poster: 2bbd4215bade8b07faba21ce17b10199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...