Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg satt inn ny hormonspiral for 2,5 uke siden. Jeg har de siste dagene vært svært oppblåst i magen, "stinn" og hard når jeg kjenner på magen selv når jeg ikke er oppblåst og også en del ubehag/smerter forbundet med dette. Jeg hadde store smerter da spiralen ble satt inn og jeg er kjemperedd for at spiralen ikke skal ha blitt satt riktig fordi jeg ikke satt akkurat rolig og avslappet i stolen. Jeg lurer på om jeg egentlig skulle hatt mensen nå og at det er det som gir meg problemene, men er usikker. Jeg kan ikke huske at jeg merket noe til mensentendenser sist jeg satt inn spiral. Jeg har også vært øm i brystene de siste dagene, så det er det som gjør at jeg tenker at det egentlig kan være "mens-tid". Jeg gikk i stad litt bøyd og ordnet noen ting og jeg ble umiddelbart UTROLIG oppblåst og har nå smerter i magen og helt opp til brystene. Bør jeg bekymre meg eller er det sannsynlig bare innkjøringsproblemer med ny spiral? Anonym poster: 2f802fead56fe3e208b169051c3e18a9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Dytter Anonym poster: 2f802fead56fe3e208b169051c3e18a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå