Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Anonym poster: 826edc9ee485fe5d40063a27f8f3293e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Minner meg om Finland. Forøvrig et spennende navn. Anonym poster: 780c3283d0dde649bf763d801bb01bc1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Jeg kjenner en liten pøbel som heter det, så jeg får litt dårlige assosiasjoner til navnet. Anonym poster: eab62d96bed8511fcc23bac0525bd817
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Tenker på han slemme i Heroes...... Anonym poster: aade9103683ae9b33afb8e9459911c90
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Høres like merkelig ut som Kassander, Karrosander og alt det der... Anonym poster: 099b5420f368d4c90aaa05f95a8d2278
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Liker best den engelske uttalelsen "Saylas"... Men kult navn ellers... Anonym poster: 608a7633dc812e71535527291573b174
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Ikke stygt, men tenker på en sekt eller noe i den duren når jeg hører navnet. Anonym poster: d1caab6641ddaf915abbb6b37d9445de
Von Hertelhofen Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Forbinder det med han onde i da vinci koden, så jeg liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Jeg eeeeelsker silas! Nydelig navn! Anonym poster: 9538213af69c6f7c137a1981075d45ff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #12 Skrevet 9. mai 2013 Weeds... Anonym poster: db81d99fbdc79f7d24a040e84652845b
Nissefisen Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Tenker på stillas... Slik som man bruker når man legger nytt tak:p visste ikke at det var ett navn.
Modesty Blaise. Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenker av en eller annen grunn at det er et perfekt navn til en hest....
MissMagica Skrevet 9. mai 2013 #16 Skrevet 9. mai 2013 Silas med norsk uttale høres bare dumt ut. På amerikansk derimot (som i serien Weeds), er det nydelig.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #17 Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenker av en eller annen grunn at det er et perfekt navn til en hest.... Sikkert fordi det ligner på silo... Anonym poster: d7e7ce426a89510fb8ea5aaeac3fd55b
Aiyanna Rose Skrevet 9. mai 2013 #18 Skrevet 9. mai 2013 Forbinder det med han onde i da vinci koden, så jeg liker det ikke. Tenkte nøyaktig det samme...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #19 Skrevet 9. mai 2013 Kjempefint! Hadde en gang en elev som het Silas, nydelig gutt. Anonym poster: c746906ab79d14e6c5799cbf4a1eda87
Tired mama Skrevet 9. mai 2013 #20 Skrevet 9. mai 2013 Forbinder det med han onde i da vinci koden, så jeg liker det ikke. Tenkte nøyaktig det samme... Jeg også... Var det ikke han som dreiv og pisket seg selv på ryggen??
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. mai 2013 #22 Skrevet 9. mai 2013 Tenker på stillas... Slik som man bruker når man legger nytt tak:p visste ikke at det var ett navn. Jeg også.
Popelko Skrevet 9. mai 2013 #25 Skrevet 9. mai 2013 Forbinder med Silas Heap, fra en bok. Den handler om magi og sånn, så tenker at det er litt magisk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå