Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Silas? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: 826edc9ee485fe5d40063a27f8f3293e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om Finland.

 

Forøvrig et spennende navn.

 

Anonym poster: 780c3283d0dde649bf763d801bb01bc1

Skrevet

Jeg kjenner en liten pøbel som heter det, så jeg får litt dårlige assosiasjoner til navnet.

 

Anonym poster: eab62d96bed8511fcc23bac0525bd817

Skrevet

Tenker på han slemme i Heroes......

 

Anonym poster: aade9103683ae9b33afb8e9459911c90

Skrevet

Høres like merkelig ut som Kassander, Karrosander og alt det der...

 

Anonym poster: 099b5420f368d4c90aaa05f95a8d2278

Gjest Skofantomet
Skrevet

Tenker Stilas bare.

Skrevet

Veit ikkje, faktisk. Kan ikkje bestemme meg..

Skrevet

Liker best den engelske uttalelsen "Saylas"...

Men kult navn ellers...

 

Anonym poster: 608a7633dc812e71535527291573b174

Skrevet

Ikke stygt, men tenker på en sekt eller noe i den duren når jeg hører navnet.

 

Anonym poster: d1caab6641ddaf915abbb6b37d9445de

Skrevet

Forbinder det med han onde i da vinci koden, så jeg liker det ikke.

Skrevet

Jeg eeeeelsker silas! Nydelig navn! :)

 

Anonym poster: 9538213af69c6f7c137a1981075d45ff

Skrevet

Weeds...

 

Anonym poster: db81d99fbdc79f7d24a040e84652845b

Skrevet

Tenker på stillas... Slik som man bruker når man legger nytt tak:p visste ikke at det var ett navn.

Skrevet

Jeg tenker av en eller annen grunn at det er et perfekt navn til en hest.... :P

Skrevet

Superfint :)

Skrevet

Silas med norsk uttale høres bare dumt ut. På amerikansk derimot (som i serien Weeds), er det nydelig.

 

:)

Skrevet

Jeg tenker av en eller annen grunn at det er et perfekt navn til en hest.... :P

 

Sikkert fordi det ligner på silo...

 

Anonym poster: d7e7ce426a89510fb8ea5aaeac3fd55b

Skrevet

Forbinder det med han onde i da vinci koden, så jeg liker det ikke.

Tenkte nøyaktig det samme...

Skrevet

Kjempefint! Hadde en gang en elev som het Silas, nydelig gutt.

 

Anonym poster: c746906ab79d14e6c5799cbf4a1eda87

Skrevet

Forbinder det med han onde i da vinci koden, så jeg liker det ikke.

Tenkte nøyaktig det samme...

 

Jeg også... Var det ikke han som dreiv og pisket seg selv på ryggen??

Skrevet

Et fint navn. :)

Skrevet

Tenker på stillas... Slik som man bruker når man legger nytt tak:p visste ikke at det var ett navn.

Jeg også.

Skrevet

Liker det, synes det er stilig.

Skrevet

Forbinder med Silas Heap, fra en bok. Den handler om magi og sånn, så tenker at det er litt magisk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...