Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage?


tobarnsmor+

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Jeg har termin 12.Januar - masse symptomer allerede. Sist kjente eg ingenting på dette tidspunkt, men da ble jeg veldig dårlig etterhvert, så nå håper jeg at jeg har gjort det unna tidlig og ikke at det bare blir verre herfra...huff!

 

Siden dette er min andre graviditet er jeg veldig spent på når magen kommer! Sist kunne ingen se at jeg var gravid før uke 17, men da kom magen kjempefort. Kjenner at magemusklene ikke er like "effektive" nå som da og kjenner meg oppblåst allerede, så er spent på om jeg kommer til å klare å skjule dette til uke 12 denne gangen!

 

Noen som har erfaringer dere vil dele?

 

...Snart tobarnsmor...spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror magen min kom rett etter uke 12 på begge svangerskapene,men bare jeg som så det først da,hehe:-) Har også termin 12.Januar :-) Symptomene mine er ekstremt trøtt og økt matlyst,akkurat det samme som mine to tidligere svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden oppblåst, ikke akkurat mage - det ser bare ut som jeg har spist litt mye marsipan.. Misliker tiden da man må skjule magen fordi man ikke vil si noe, og så tiden hvor man gjerne vil vise magen men den er for liten - man ser bare chubby ut, ingen som tror man er gravid. :D Var så paranoid forrige svangerskap for at alle skulle tro jeg hadde marsipanmage, spurte min sambo hele tiden om jeg så tjukk eller gravid ut :P

 

Alt mulig man skal bekymre seg over... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10. januar, og sliter allerede med å skjule magen. Håper den går litt tilbake, at den bare er oppblåst som følge av medisiner ifm ivf. Har ingen klær som passer, frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk med nr 1 først mage i uke 18, og foreløpig er magen like flat enda :) lillesøster/bror har ett hjerte som banker som bare det - og vokser seg større for hver uke selv om det ikke synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig spent på det med magen, er ikke mer enn 4+4 men føler meg oppblåst..:/ jeg er ganske tynn til vanlig og pleier gjerne å gå med stramme singletter o.l til vanlig så det er ikke mye som skal til før det synes.. Og ingen tror på at jeg har lagt på meg.. Og med ekstremt nysgjerrige folk på jobb tror jeg at jeg skal slite i 12 uker... Har prøvd å gå over til litt løse topper allerede for å liksom ha en ny stil, men da tror de det av den grunn også.. Blæ.. Kunne sånn ønske jeg bare kunne si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sliter med å finne klær som er greie å gå med. takler ikke press på magen, blir kvalm. Livmoren ligger veldig høyt midt mellom skambenet og navlen.. så er veldig spent på ul:) er i uke 9 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...