ellen-propellen Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Dagens tips http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Stoppet-brunsnegl-med-saltstein-2423151.html#.UYvNTJEayK2
ellen-propellen Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2013 Felleskjøpet selger saltstein Eller Hooks og andre hesteutstyrbutikker
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Genialt. Hvordan kutter man saltstein i staver, da?
bIomstre Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Genialt. Hvordan kutter man saltstein i staver, da? Det er sikkert en oppgave for Jesus på balkongen!
ellen-propellen Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2013 Genialt. Hvordan kutter man saltstein i staver, da? Jeg ville brukt øks,men det er kanskje bare meg
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2013 #8 Skrevet 10. mai 2013 Genialt. Hvordan kutter man saltstein i staver, da? Jeg ville brukt øks,men det er kanskje bare meg Brutalt! Men kan du presisjons-økse?
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2013 #9 Skrevet 10. mai 2013 Genialt. Hvordan kutter man saltstein i staver, da? Det er sikkert en oppgave for Jesus på balkongen! Han var jo en ganske pen Jesus også, så kanskje jeg må ringe ham og be ham ta med øks.
ellen-propellen Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 10. mai 2013 Genialt. Hvordan kutter man saltstein i staver, da? Jeg ville brukt øks,men det er kanskje bare meg Brutalt! Men kan du presisjons-økse? Blir vel som å hugge opptenningsved antar jeg. Såpass kan man presisjons-økse hehe Det gjøres jo hver gang ungene vil brenne pølser på bål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå