Gemini77 Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er 180 cm, veier 65 kg. Slank og ganske veltrent..finner jeans men må da kjøpe dyre merker.. Tror den billigste buksa mi koster 1200 kr.. Bruker størrelse 27-28 i livet og 34-36 i lengde.. Må være en veldig lang 34 for at den skal være lang nok.. Jeg finner ikke bukser annet enn jeans. Har et par svarte trange bukser som har egne liv og lengde størrelser. Men vil gjerne a litt flere bukser å velge mellom som ikke er jeans (selv om jeg ELSKER jeans...). Noen her som har tilsvarende problem med å finne lange nok bukser og har noen tips til hvor jeg kan gå? Jeg liker bukser som er veldig lave i livet så bena ikke ser alt for lange ut.
Tauriel Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Er ikke så smal, men Kappalh har et merke som er ekstra lang Ellers så kan du jo bestille på nett på sider som long tall sally
Gemini77 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2013 Har de? Det må jeg sjekke ut :-) Tørr ikke bestille på nettet for er så kresen på bukser og lengden. Føler jeg ikke har en A4 kropp til å kunne smette inn i en størrelse..
Gemini77 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2013 Vært inne på Long tall sally nå.. Tusen takk for tips! Masse inspirasjon der :-)
Tauriel Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Jeg skal ditet om noen uker, så kan oppdatere deg på hvordan størrelsene er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå