Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er 25 år og har ikke fullført videregående. Har bare 2 år grunnkurs der. Jeg har aldri interessert meg i politikk eller noe slikt. Jeg skjønner meg lite på bygging av hus/bil/renter osv.....når fok snakker om slike ting blir jeg for det meste bare stående og nikke og være enig:S Føler meg som en fjortenåring igjen! Jeg hadde svært gode karakterer på skolen(5 og 6 i alt), jeg er utadvendt, kan snakke med alle, men føler meg litt dum av og til som sagt.... Er det bare jeg som føler meg slik?Sikkert....Føler alle kan så mye om alt!!!! Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er utdanna førskolelærer, men skal si deg at det med bygging av hus/renter/ bil osv interesserer meg midt på kneet, derfor er jeg heller ikek flink på det! jeg har troen på å følge med på nyheter osv ,slik at man er et oppegående menneske som får med seg ting i verden:) Anonym poster: fd6300cb03af442f2c127a2c7c8d0c4c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 ja, jeg følger jo litt med på hva som skjer i verden, men når folk begynner å snakke om isolering, renter og slike ting da føler jeg meg helt blåst:P Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 ja, jeg følger jo litt med på hva som skjer i verden, men når folk begynner å snakke om isolering, renter og slike ting da føler jeg meg helt blåst:P Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5 men alle kan ikke vite alt! Tror du de med utdannelse kan alt? Jeg har ei venninne som jobber i statoil, skikkelig intelligent ang jobben sin,men det er masse hun ikke vet som jeg, en ussel førskolelærer vet! Anonym poster: fd6300cb03af442f2c127a2c7c8d0c4c