Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er 25 år og har ikke fullført videregående. Har bare 2 år grunnkurs der. Jeg har aldri interessert meg i politikk eller noe slikt. Jeg skjønner meg lite på bygging av hus/bil/renter osv.....når fok snakker om slike ting blir jeg for det meste bare stående og nikke og være enig:S Føler meg som en fjortenåring igjen! Jeg hadde svært gode karakterer på skolen(5 og 6 i alt), jeg er utadvendt, kan snakke med alle, men føler meg litt dum av og til som sagt.... Er det bare jeg som føler meg slik?Sikkert....Føler alle kan så mye om alt!!!! Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er utdanna førskolelærer, men skal si deg at det med bygging av hus/renter/ bil osv interesserer meg midt på kneet, derfor er jeg heller ikek flink på det! jeg har troen på å følge med på nyheter osv ,slik at man er et oppegående menneske som får med seg ting i verden:) Anonym poster: fd6300cb03af442f2c127a2c7c8d0c4c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 ja, jeg følger jo litt med på hva som skjer i verden, men når folk begynner å snakke om isolering, renter og slike ting da føler jeg meg helt blåst:P Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 ja, jeg følger jo litt med på hva som skjer i verden, men når folk begynner å snakke om isolering, renter og slike ting da føler jeg meg helt blåst:P Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5 men alle kan ikke vite alt! Tror du de med utdannelse kan alt? Jeg har ei venninne som jobber i statoil, skikkelig intelligent ang jobben sin,men det er masse hun ikke vet som jeg, en ussel førskolelærer vet! Anonym poster: fd6300cb03af442f2c127a2c7c8d0c4c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Begyn å lese litt forskjellig da vell. Føler du deg dun er det nok ikke så mye at du ikke fulførte skolen som at du leser lite eller lite variert som er problemet. Anonym poster: f575bd94252469556a3be7be9c0a8e0a
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Tror også det mye med interesse å gjøre. Har du interesse for bil, politikk og husbygging så er det større sjanse for at du har kunnet litt om det og husket ting og tang. Jeg har ingen interesse i politikk i det hele tatt. Interesserer meg midt i ****, likevel så gikk jeg videre på en lederutdanning og spesielt et fag så var det en del politikk. Jeg satt der seriøst som et menneskelig spørsmålstegn for jeg ante nesten ikke hva det var snakk om Rødgrønt, høyre, venstre, opp og ned. So what liksom.... Aner fremdeles veldig lite om politikk da, et under at jeg besto det faget. Bil kan jeg bitte litt om, og husoppussing kan jeg litt om(fordi vi nettopp har pusset opp huset selv og jeg her måttet bidra med å isolere huset, legge bordkledning ol.) + at mannen min er veldig flink til å inkludere meg i alt det vi gjør når vi holder på med huset da.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Er aldri for sent å ta utdannelse:) Jeg hadde fullført vgs, og gått ett år på høyskole, men sluttet. Tok voksenopplæring 2011/2012 og fikk fagbrev. Så hør med fylkeskommunen om de har voksenopplæring:) Anonym poster: bd11a981f7d95ea569c314c7ef389aeb
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Føler meg stokk dum selv. Er 35 år. Kan ikke hive meg på diskusjoner som gjelder politikk, samfunn, historie, nyheter, tall, ja det meste egentlig! Føler at alle kan så mye mer. Om alt! Har også ekstremt dårlig hukommelse når det gjelder slike ting. Jeg er mer en kreativ sjel. Og jeg føler at jeg er bedre på mellommenneskelige forhold og klarer godt å lese/føle folks stemninger og humør. Og kan mye om barn da, siden jeg har tre av dem. Anonym poster: 2476ff452b3e0cb13d032e11771303c4
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Jeg interesserer meg veldig for hus, materialer, bygging, biler, matlaging osv osv, men om f.eks. politikk så kan jeg nærmest ingenting.. Vet ikke hvilke partier som står for hva, hvem som er i hvilket parti osv.. Men alle kan ikke interessere seg for alt. :-) så jeg er lykkelig uvitende om dette politikk-greiene. :-)
MammantilNurket Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er 25 år og har ikke fullført videregående. Har bare 2 år grunnkurs der. Jeg har aldri interessert meg i politikk eller noe slikt. Jeg skjønner meg lite på bygging av hus/bil/renter osv.....når fok snakker om slike ting blir jeg for det meste bare stående og nikke og være enig:S Føler meg som en fjortenåring igjen! Jeg hadde svært gode karakterer på skolen(5 og 6 i alt), jeg er utadvendt, kan snakke med alle, men føler meg litt dum av og til som sagt.... Er det bare jeg som føler meg slik?Sikkert....Føler alle kan så mye om alt!!!! Anonym poster: 367793b4b554111946f22c0ea30a68c5 Jeg har studert i himla mange år, men kan ikke en tøddel om renter, bil eller husbygging, er også skremmende dårlig i geografi, sport og alt som har med Den Amerikanske borgerkrig og WW2 å gjøre. Klarer meg fint. Det er jeg sikker på at du gjør også Jeg kan forøvrig trøste deg med at du skal lete lenge før du finner et sted med så mange raringer som det finnes på Blindern.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Var det JEG som skrev hovedinnlegget, ALT stemte, til og med alderen. Jeg leste innlegget ditt tidligere, så tenkte jeg litt på det, at det var jeg som kunne ha skrevet det, Tom alder stemmer. Noe mer jeg IKKE er god på. Alkohol, og mat. Jeg spiser IKKE mye sjømat - noe men ikke mye (torsk), reker spiser jeg ikke, og rød biff, nei takk. Biffen må være brun :-) Vin, kan jeg svært lite på. Skjønner jo at hvitvin er lys og rødvinen er rød-/lilla :-) Klem til deg Anonym poster: d9325657a25bbbd231e8c1dea9fad3b1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Å jada!! Politikk blant annet, bryr meg mindre og skjønner ingenting av hva folk snakker om!! Anonym poster: 0e53e12d968b4945a6e99dc56a545c92
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Og jeg er nok litt omvendt, jeg vet litt om det meste og mye om en god del, inkludert mat, vin, husbygging, renter, politikk, osv. Det er ikke nødvendigvis så positivt det heller, å vite mye om mangt, og i tillegg ha dybdekunnskap, rett og slett fordi jeg har en veldig "synlig" personlighet og og også et synlig utseende (bla er jeg ganske høy) Det ender opp med at man gir dårlige førsteinntrykkog kan bli oppftattet som litt selvgod, allvitende og slikt. Jeg tror i alle fall selv at jeg ikke er de tingene, men fordi jeg kan og vet mye prøver jeg jo gjerne å rådgi når folk klager over sin manglende kunnskap på felt jeg er god på, og vips er jeg hun kjipe som kan alt bedre enn alle andre... Anonym poster: ec3b42c2fe13e49c8acc302f6228503e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 Og jeg er nok litt omvendt, jeg vet litt om det meste og mye om en god del, inkludert mat, vin, husbygging, renter, politikk, osv. Det er ikke nødvendigvis så positivt det heller, å vite mye om mangt, og i tillegg ha dybdekunnskap, rett og slett fordi jeg har en veldig "synlig" personlighet og og også et synlig utseende (bla er jeg ganske høy) Det ender opp med at man gir dårlige førsteinntrykkog kan bli oppftattet som litt selvgod, allvitende og slikt. Jeg tror i alle fall selv at jeg ikke er de tingene, men fordi jeg kan og vet mye prøver jeg jo gjerne å rådgi når folk klager over sin manglende kunnskap på felt jeg er god på, og vips er jeg hun kjipe som kan alt bedre enn alle andre... Anonym poster: ec3b42c2fe13e49c8acc302f6228503e He, he, kjenner den ja. Til gjengjeld er vi gode å ha når det er noe venner trenger hjelp til Anonym poster: f575bd94252469556a3be7be9c0a8e0a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #16 Skrevet 9. mai 2013 Og jeg er nok litt omvendt, jeg vet litt om det meste og mye om en god del, inkludert mat, vin, husbygging, renter, politikk, osv. Det er ikke nødvendigvis så positivt det heller, å vite mye om mangt, og i tillegg ha dybdekunnskap, rett og slett fordi jeg har en veldig "synlig" personlighet og og også et synlig utseende (bla er jeg ganske høy) Det ender opp med at man gir dårlige førsteinntrykkog kan bli oppftattet som litt selvgod, allvitende og slikt. Jeg tror i alle fall selv at jeg ikke er de tingene, men fordi jeg kan og vet mye prøver jeg jo gjerne å rådgi når folk klager over sin manglende kunnskap på felt jeg er god på, og vips er jeg hun kjipe som kan alt bedre enn alle andre... Anonym poster: ec3b42c2fe13e49c8acc302f6228503e He, he, kjenner den ja. Til gjengjeld er vi gode å ha når det er noe venner trenger hjelp til Anonym poster: f575bd94252469556a3be7be9c0a8e0a Sant nok det Anonym poster: ec3b42c2fe13e49c8acc302f6228503e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå