Gå til innhold

Mannen min slo naboen i svime


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vi som en nabo med en kortvokst som alltid kaller meg for fittehore og jeg kaller han for din jævla gnom som ikke når kona di til titsa en gang. I dag kastet han noen nye saftige gloser etter meg og da rant begeret over for mannen min så han slo til han. Og fyren detter i bakken og reagerer ikke. Skal vi vente og se an? Vi har litt dårlig tid så burde egentlig dratt for 10 minutter siden. Men det ser så dumt ut å bare ligge rett ut i veien. Han våkner vel sannsynligvis til seg selv om en time eller noe?

 

Anonym poster: 43e2aeaf61e11e4e1b0944eac7f85e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;)

 

Anonym poster: 891f3e1ffa40841291fe1836b138930c

Skrevet

Tror du skal ta deg en tur til legevakta, HI, og se om de har noen piller mot det som feiler deg...

 

Anonym poster: f169259c4ed8b63c7fcd8d718ff7b2fd

Skrevet

Hehe, prøv igjen, for du klarer vel lage en bedre historie enn dette.

 

 

 

Anonym poster: 9bd8e52248f4ca2975ae7c9d9f83a815

Skrevet

Hihi.. Fantastisk :)

Mannen ligger halvdau i veien og du sitter på dib og tripper og lurer på om dere bare skal dra.. Herlig :D

 

Anonym poster: 4c7cd6760f97618925bf7ab36609aa24

Skrevet

Æsj, bare dra.

Men kjør innom på legevakten og sjekk ut hva som feiler deg med det samme.

 

Anonym poster: ac9fb1c2ea4c4447e4cd39c827a128b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...