Gå til innhold

Har hatt mensen i tre uker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på p-piller, og begynte - som legen sa - første dag av mens. Har nå hatt litt mens i tre uker, så nå sluttet jeg likegodt på de. Hva skal jeg gjøre? Er dette normalt?

 

Anonym poster: 1a9a5de131d4df382c7564cb8d23d07d

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ring legen og hør der ;)

Skrevet

Jeg hadde det sånn med hormonspiral, hadde ofte mensen i tre uker og var en til to uker uten. Kanskje du ikke tåler akkurat de p-pillene? Evt. er det vanlig å blø en stund før det stabiliserer seg.

Hadde nok hørt med legen.

Skrevet

Ok. Får vel ta en telefon over helgen... Takk for svar!

 

Anonym poster: 1a9a5de131d4df382c7564cb8d23d07d

Skrevet

ja, p-piller kan skikkelig ødelegge kroppens naturlige sider, så det er ikke uvanlig å blø så lenge nei...desverre!

 

Anonym poster: 243459f469528e2ef7deb67a774f9551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...