Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Begynte på p-piller, og begynte - som legen sa - første dag av mens. Har nå hatt litt mens i tre uker, så nå sluttet jeg likegodt på de. Hva skal jeg gjøre? Er dette normalt? Anonym poster: 1a9a5de131d4df382c7564cb8d23d07d
Monajenten Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Jeg hadde det sånn med hormonspiral, hadde ofte mensen i tre uker og var en til to uker uten. Kanskje du ikke tåler akkurat de p-pillene? Evt. er det vanlig å blø en stund før det stabiliserer seg. Hadde nok hørt med legen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Ok. Får vel ta en telefon over helgen... Takk for svar! Anonym poster: 1a9a5de131d4df382c7564cb8d23d07d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 ja, p-piller kan skikkelig ødelegge kroppens naturlige sider, så det er ikke uvanlig å blø så lenge nei...desverre! Anonym poster: 243459f469528e2ef7deb67a774f9551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå