Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har sovet! Gjennom snorking og antibiotika givning. Jeg våknet av at Liten kløp meg i øret fordi hun måtte på do. Sovnet igjen og fikk tatt igjen litt av søvnmangelen. Ser lovende ut for hjemreise i dag. Men Liten har funnet ut at det er skinkestek, brusaus og poteter til middag. Så vi kan absolutt ikke reise før etter middag hvis vi skal hjem Ha en flott himmelsprett alle sammen.
frk Nilsen Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Godt å høre at liten er bedre og at du har fått sovet
Iiiiik Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Så gode nyheter! Aller mest at hun er bedre selvfølgelig, men også at du har fått sove. Sykehusene opplever vel ikke så ofte at gjestene vil bli til etter middag fordi det høres så godt ut
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Tviler på at det er daglig kost. Ser ut som vi rekker middagen med glans. Legevisitten trekker ut og vi vet ikke hva som skjer enda.
frk Nilsen Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Middagen er jo ved normal lunsjtid, så det rekker dere sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå