frk Nilsen Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Drikker kaffe og ser på det dårlige været, blir i pysjen litt til ser det ut som. Har ca en million ting å gjøre hjemme, men de forsvinner ikke om jeg drikker litt mer kaffe. Så lenge vi ikke får besøk i dag er det trygt å la det ligge....
Iiiiik Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Pysjdager er herlige! Jeg har et lite menneske i huset med barnemark, noe som har gitt lite søvn i natt. Ikke ute av pysjen her heller med andre ord.
☆☆☆ Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Henta lisja inn til oss kl 8, og drøyde det å stå opp til ho starta formiddagkvil. Så her ligg heile familien enda..
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Pysjdager er herlige! Jeg har et lite menneske i huset med barnemark, noe som har gitt lite søvn i natt. Ikke ute av pysjen her heller med andre ord. Hysj! Kjenner det kryper og kravler over alt. Jeg kan takle det meste men barnemark og lus da blir jeg på randen av hysterisk. God bedring til markinnehaveren.
Iiiiik Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Jeg kan også kjenne det kravle og krype. Akkurat som jeg klør i hodet når jeg hører om lus og blir kvalm når jeg hører om omgangssyke. Nå er tabletter inntatt, så jeg håper de er utryddet for denne gang. Skjønner hva det er når ungen våkner med et hyl, men jammen er det ekkelt når man sjekker og ser at det er tynne små eklinger som titter ut fra der hvor ingenting helst skal være levende.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Sto opp 12. Har ingen planer om noe. Kroppen kjennes ut som om noen har slått meg med stokk. Forresten jeg må lage middag.
bIomstre Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Herlig pysjdag her også! Og Når vi føler for det skal vi ta på regntøyet og gå tur til en restaurant e.l som kan få lage middagen til oss God pysjdag!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Jeg var i pysjen fram til kl 12. Erstattet pysjen med noe mer presentabelt i akkurat 20 minutter, lenge nok til å få levert størstemann til en kompis for leking Nå er jeg i pysjen igjen, haha.... Her blir jeg til største skal hentes i ettermiddag.
☆☆☆ Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Familien stod opp i 11-tida, då lisja hadde sove ein time. Fann ut vi i det minste måtte tilby ho mat sjølv om ho ikkje vil ha (forkjøla ).sit i pysjen og samlar mot til å begynne på klesvasken..
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Ut på tur, aldri sur! Klokka kvart på seks, faktisk. Heldigvis sies det ikke noe om "aldri komplett innelukket i eget hode og svært langsomt framstigende gjennom verden". Fint ute, da, stille og fuglesang. Det sier heller ikke noe om å krabbe i sofaen når jeg kom tilbake, med pledd og kaffekopp og fjernkontroll, se film før andre våkner er hyggelig. Og så sove en times tid når andre våkner og vil se Barbie-film. Og nå har vi vært i byen en kosetur, ikke for annet enn at vi hadde avtalt det for lenge siden, selv om det kunne vært bedre vær å rusle i...det er tung tåke og småregn. Men vi har sett på fine øredobber og spist sushi og lasagne og grønn muffins, det er kos. Nå er vi hjemme igjen og skal legge ansiktsmaske og ellers ikke noe som helst, fortrinnsvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå