Gå til innhold

Betatt av min nye fysioterapeut :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe mangt så problemer man skal ha, enda jeg er i et forhold :-) Fy fabian for en flott mann, blir jo himmelsk når jeg skal legge meg på benken og han starter opp med behandlingen :-) Heldigvis er det ikke behandling på overkropp så jeg må ikke kle meg i bare bh en :-)

Flere som har blitt betatt av sine terapeuter/behandlere?

Anonym poster: 3f973cdf4a69ae38a049b63fb3a40653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi, ja! Jeg ble småforelsket i min fysioterapaut, og gledet meg hver gang til å kjøre flere timer for å møte ham. Godt etablert er jeg, men det var fint å kjenne på følelser. :-) Skikkelig sympatisk kar!

Anonym poster: 67ae945109e61c516024e4b16b1c47ec

Skrevet

Det ble jeg også. Han er gift og jeg er singel. Endte med at jeg måtte slutte å gå til han pga den seksuelle spenningen som oppstod mellom oss. Det var like før det skjedde noe for å si det sånn;-) synd, for han var utrolig flink, spesielt med hendene sine;-)

Anonym poster: 46535ac06d4928db39da88b2bd73a83a

Skrevet

Tror ikke det er noen seksuell spenning mellom oss, er bare jeg som er betatt av denne mannen :-) Han synes nok jeg er både feit og stygg så kan ikke se for meg at denne sexy mannen vil ha meg :(

Anonym poster: 3f973cdf4a69ae38a049b63fb3a40653

Skrevet

Du kan jo bruke det at du er betatt som en drivkraft for deg selv. Gjøre alt du kan for å bli bra igjen, følge ekstra godt opp alle øvelser du får, begynne med annen trening osv. Da blir det positivt å være betatt av ham, i steden for at du fokuserer på hvor uoppnåelig han er.

Anonym poster: 1eda26641ac81a8944f2d22ba7a0dcf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...