Gå til innhold

Kul i brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en kul i det ene brystet mitt på lørdag, og fortalte det til min samboer. Jeg er livredd selvfølgelig, og har aldri trengt mer støtte enn akkurat nå. Ikke en eneste gang har han spurt meg hvordan det går med meg. Om jeg har vært hos legen, eller gitt meg en god klem...Jeg tenker jo ikke på annet. Hadde vel håpet på litt mer støtte og omsorg fra min samboer gjennom snart 7 år !! Uff, dagens klage...

Anonym poster: 2a94a052354bce6a8b322660496b7548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på deg!! Bestill time hos legen i morgen, trenger ikke være noe farlig. Jeg fant en kul i brystet for 3 år siden, legen sendte meg videre til mammografi, jeg var såpass ung og hadde ikke ammet enda den gangen, så var vanskelig å se noe på bildene. Det ble tatt ultralyd og kulen ble fjernet 2 mnd etter, hjem igjen fra sykehuset samme dagen. 10 dager etter var jeg inne til etterkontroll og alt så fint ut, og det var en 3 cm godartet kul. Jeg var veldig på tuppa i den tida, og det var godt å snakke om til min nærmeste. Men mest sannsynlig er det ingentig å uroe seg for, men sjekk det opp og ikke drøy det ut.

Anonym poster: 22d46bcba79658c0c5a5803965813cef

Anonym poster: 22d46bcba79658c0c5a5803965813cef

Skrevet

Jeg fant en kul i det ene brystet mitt på lørdag, og fortalte det til min samboer. Jeg er livredd selvfølgelig, og har aldri trengt mer støtte enn akkurat nå. Ikke en eneste gang har han spurt meg hvordan det går med meg. Om jeg har vært hos legen, eller gitt meg en god klem...Jeg tenker jo ikke på annet. Hadde vel håpet på litt mer støtte og omsorg fra min samboer gjennom snart 7 år !! Uff, dagens klage...

Anonym poster: 2a94a052354bce6a8b322660496b7548

Forstår deg godt! Men kan det være at han ikke forstår hvor viktig detter for deg, og hvor mye du tenker på det? Noen ganger må vi si det rett ut; jeg har funnet en kul i brystet, jeg skal til legen det og det tidspunktet, jeg tenker mye på dette og bekymrer meg.

Jeg har selv hatt kreft, og da jeg var syk var mannen en kjempestøtte. Men da det gikk over i kontroller forstod han ikke hvorfor jeg fortsatt bekymret meg så mye, og tenkte så mye på det. Det hjalp litt å si det rett ut, men han husker fortsatt ikke så mye som jeg skulle ønske...

Når det er sagt, så er det slettes ikke sikkert at deg er noe alvorlig hos deg! De fleste kuler i brystet er ikke kreft, ihvertfall ikke hos unge. Men du gjør rett i å få det sjekket skikkelig ut. Lykke til! Klem til deg!

Anonym poster: f1d3f8a79d493b54e59073055bd0ea54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...