Gå til innhold

BF vil gi poden hull i øret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han egentlig det uten mitt samtykke?

Gutten er 9 og er hos oss 50/50.

Far har også hull i øret og jeg har gjort det klart at jeg synes det er blodharry.

Allikevel er far guttens forbilde og derfor vil han også ha det. Jeg nekter og sier han kan gjøre hva han vil med øra sine når han blir voksen.

Anonym poster: a48aefbf46665818a723ce53eab62b2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg spurte ikke far når jeg ga jenta det. Men at det er Harry er jeg helt enig i..

Skrevet

Hvis han har bestemt seg, så gjør han det antagelig uansett. Tviler på at det er ulovlig i følge loven og om det skulle være det, kan du ikke gjøre noe annet enn lå anmelde han, for så at saken blir henlagt.

Det du derimot kan gjøre, er å fortelle at du ikke ønsker å hjelpe til med rensing osv, så hvis han kommer hjem til deg med hull som må renses, så kommer du til å ta ut øredobben. Da vil hullet gro igjen hvis det nylig er tatt.

Anonym poster: 6bdf0edddcac2729babefab15ba51dea

Skrevet

Ai ai. Får håpe at far har såpass respekt for deg at han ikke gjør det da. For er hullet først tatt, så er det der. Gutten er ni år, og ønsker seg det. Han klarer å rense det selv. Tror det blir VELDIG vanskelig for deg å ta det ut uka etter... Heldigvis kan han ta det ut selv når han blir lei.

Er vel egentlig ikke anbefalt før de er 12 pga allergi og sånn? Men det argumentet kan du vel vanskelig bruke, siden "alle" gjør det på småjentene sine.

Lykke til! Pjuuuh! ;-D

Skrevet

Du har ikke større bestemmelsesrett enn far, og så lenge gutten ønsker seg det og far synes det er ok er det nok ikke mye du kan si dessverre.

Jeg synes det er skikkelig harry selv, og det gir et rampegutt-utrykk på guttunger som jeg ikke synes noe om. Men smaken er som baken..

Nevøen min tok hull i øret da han var 8-9 år gammel, nå er han 11 og synes det er teit selv så den øredobben forsvant for lenge siden. Kan jo hende sønnen din vokser fra å synes det er fint han også..

Anonym poster: ea0dcac4f04eb5c4c2c25589c8a95e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...