Gå til innhold

Snusing under graviditeten.. Noen som har erfaringer og skremselspropaganda til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble gravid med de to første røyket jeg, og sluttet med den største selvfølge da jeg ble gravid. Nå før tredjemann har jeg blitt avhengig av snus i stedet for, og det er så SINNSYKT vanskelig å slutte! :(

Jeg er en av de som ihvertfall inne i meg har sagt at jeg syns de som ikke slutter med røyk/snus er noen egoistiske fjotter.. Og nå er det meg! Er det mulig!

Skader det morkaken på samme vis som røyk?

Har vært på ultralyd, og alt så fint ut. Men det er selvsagt ingen grunn til å fortsette!

HAr ikke fått noen diller dette svangerskapet, det er akkurat som om snus er min dille denne gangen. Tragisk!

Noen som har snust gjennom svangerskapet eller i begynnelsen av det?

Anonym poster: 5e8ed6ab7657b6a9bb5fabd391e72cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode råd, dere som klarte det? :o

Skrevet

Vel, jeg klarte ikke å slutte å snuse da jeg var gravid. Var på UL og så bankende hjerte på fosteret. Neste UL var det ikke lenger liv. Jeg hadde MA og hadde ikke merket noe.

Skal love deg at jeg sluttet da jeg ble gravid neste gang!

Jeg klandrer ennå meg selv for den lille vi mistet mellom uke 8 og 12. Vet jo ikke når det skjedde. Den første UL var i uke 8.

Anonym poster: 639559f7398f782c2d67b137ad977ddb

Skrevet

Jeg snuste og har nå en frisk rask 4 åring

Anonym poster: 9882ca63ae491d8f9057e189efc0cc88

Skrevet

Tusen takk, begge to.

Og veldig leit å høre at du mistet! :(

Eneste "trøst" må vel være at såpass tidlig KAN det også ha vært andre årsaker som spilte inn..

Ikke for å unnskylde våre "snussynder"...

Huff, hvorfor er det sinnsykt vanskelig å slutte med snus?! Det var ikke noe problem med røyken! :(

Skrevet

Hei hei!

Jeg kjøpte Onico og det funket som snus:-). Det er tobakk og nikotinfri snus. Og nå snuser jeg ikke lengre. Et år etter barnet er født.

Anonym poster: 9106c88f5989bfd203e49abf52c5919a

Skrevet

Hvor får man kjøpt Onico?

Anonym poster: 639559f7398f782c2d67b137ad977ddb

Skrevet

Jeezus, at det KAN være farlig for spiren burde gi deg motivasjon nok! Skjerpings!!

Anonym poster: b8a1671cd1472a1c3e34cf914fd37fd5

Skrevet

Jeezus, at det KAN være farlig for spiren burde gi deg motivasjon nok! Skjerpings!!

Anonym poster: b8a1671cd1472a1c3e34cf914fd37fd5

I know!!!! Det er jo det jeg sier! :-(

Skammer meg! Og har som sagt klart det med den største selvfølge med røyken to andre ganger. Men klart jeg skal klare det! Gjør det ikke lettere at samboer har sluttet med røyk og begynt med snus han og.

Men takk for puff i rompa! Skjerpings, helt enig!

HI

Skrevet

Man får kjøpt det overalt hvor de har snus, det ligger i snuskjøleskapet :) .

Anonym poster: 9106c88f5989bfd203e49abf52c5919a

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Om det er like ille som røyking? Les på pakken, snus har MER nikotin enn sigaretter, og det er til stor del nikotin som frarøver babyen din oksygen. Tenk selv. Dessuten røyker man en sigarett på 5-10 minutter (og ja, skadevirkningene sitter i i flere timer), mens en pris snus kan man ha i mye mye lengre. Ergo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...