Gå til innhold

Hvem irriterer deg i barselgruppa?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hun ene prøvde altfor hardt å bli venner med de andre.Hun irriterte meg når hun blir så pågående.

Så også at de andre trakk seg unna fordi hun prøvde litt vel for hardt.

 

Anonym poster: 6766f8830ced5a139f3fd79cd0b3c8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble irritert på de som hele tiden skulle klage på at ungen deres var sååååå treig siden de først klarte å krabbe ved 6 mnd og gå ved 10 mnd. Min krabbet ved 10 mnd og gikk når han var 16 mnd. Nei, dette hysteriet altså. Og så var vi veldig forskjellige i forhold til utdanningsnivå, interesser, kultur osv, så det er ikke noen jeg har mye kontakt med idag og nok ikke noen jeg ville blitt venner med om det ikke hadde vært for barna.

 

Men det største problemet for meg var vel kanskje hellere at jeg ikke hadde så mye overskudd til treff og prating og slikt - det meste av døgnet frem til 8 mnd gikk med amming og en baby uten noen særlig fast rytme (og i hvert fall på tvers av de andre barna i gruppen), og da ble det ofte stress å komme seg av gårde i rett tid og sånn. Egentlig mer mas enn gøy. Babysvømming var gøy da, og der var alle i barselsgruppa med.

 

Anonym poster: 41d24dbb76e229ad29a009cc036ddcb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vel egentlig ikke noe å klage på siden det bare er meg og ei til. Har ikke møttes annet enn de få timene vi har hatt sammen md helsesøster. Ho jeg er på gruppe med er 40 år og ikke så pratsom av seg, så det går i enstavelses ord som svar på spørsmål eller et nikk her og der.. og det blir veldig slitsomt i lengden, I itllegg så er jeg nyinnflyttet i en stor kommune med få innbygere, så fra der jeg bor til der ho bor tar det nesten 45 min med bil, og jeg har ikke lappen..

 

 

Anonym poster: 72949996432922a68c6be274063dfec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele gruppa :-/ Altså.. Jeg trivdes godt med de, og vi alle kom over ens (8 mødre og 8 barn) så når helsestasjonen ikke ga flere treff, så startet vi alle å møtes utenom.. Hadde god tone. Jeg har mild sosial angst, men gjorde mitt beste, siden jeg ikke kjente andre rundt meg med unger i samme alder, og tenkte det var bra for ungen min og meg. Jeg var litt av den stille sorten, ikke reservert, men "kaklet" ikke slik som de fleste av oss.

Etter 5 mnd, så merket jeg endring, om jeg prøvde å si noe, ble jeg overhørt, og noen av de andre snakket i munnen på meg, så jeg sluttet setningen min, ingen unnskyldte det eller noe, så startet de å sette treffene ¨på tidspunkt som aldri passet meg, men alltid passet alle de andre.. Vi hadde en gruppe på FB for å holde lettere kontakt alle sammen, men jeg oppdaget etter 9 mnd at de avtalte møter uten å inkludere meg, de tok det over telefon med ei som organiserte det.. Når jeg tok det opp med de, så var det "bare en glipp" men glippen hendte 5 ganger på rad, da sa jeg ifra at jeg ikke så noe poeng i å være en del av "gjengen", når de likevel aktet å presse meg ut, og jeg ville heller være ferdig før det ble for sårt for meg..

Jeg prøvde mye for å passe inn, fortalte også at jeg ikke var så god på det sosiale, og jeg derfor var stille av meg, men jeg snakket jo sammen med de, bare ikke like høyt og like frempå..

Vet enda ikke hvorfor de aktet å skvise meg ut av gruppa..

 

Anonym poster: ea868244108815f3a8ed8352ae3b9586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skrøyt av at hun va så liberal at hun koste seg med rødvin et par dager i uka og tok et par røyk om dagen og trodde hun ha skikkelig kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det hun supersporty som vil gå tur i 3 timer for å få trim istedenfor at ungene skal få leke og utvikle seg!

 

Anonym poster: 9281b5f3407f911ae8d9049f2d10faa8

 

Døgnet har da mer enn 3 timer! Unger har bare godt av å være ute i frisk luft og det er mye igjen av dagen til lek og utvikling selv om man liker å gå lange turer.

Jeg er glad i å gå mye tur selv så jeg ville nok irritert deg noe voldsomt.

 

Ja, men HVORFOR skal barna sitte lenket fast i en vogn utolmodige og leie fordi mødrene vil gå tur og skravle? Er det ikke bedre at de får ligge på gulvet og utforske og leke??

 

Anonym poster: 9281b5f3407f911ae8d9049f2d10faa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...