Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Den siste uken har jeg vært plaget av ømme bryster og de siste to dagene flydd frem og tilbake på do. Først tenkte jeg brystkreft og ble ganske stresset ettersom brystkreft ligger i fam. tidligere idag tenkte jeg også urinveisinfeksjon. Men etter at jeg begynte å google det å prøvde å finne ut av om det kan være en bivirkning av spiralen (som det vist også kan være) datt jeg over et forum der mange hevder å ha blitt gravide på hormonspiralen. Noen med erfaringer, går det i det hele tatt ann? Anonym poster: c31bfda626fbf734e0fc6fbb42743dd6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Den siste uken har jeg vært plaget av ømme bryster og de siste to dagene flydd frem og tilbake på do. Først tenkte jeg brystkreft og ble ganske stresset ettersom brystkreft ligger i fam. tidligere idag tenkte jeg også urinveisinfeksjon. Men etter at jeg begynte å google det å prøvde å finne ut av om det kan være en bivirkning av spiralen (som det vist også kan være) datt jeg over et forum der mange hevder å ha blitt gravide på hormonspiralen. Noen med erfaringer, går det i det hele tatt ann? Anonym poster: c31bfda626fbf734e0fc6fbb42743dd6 Ja, jeg vet forresten at jeg sikkert virker litt hysterisk og hypokonder . Har forresten hatt spiralen i ca 2 år dersom det har noen relevans. Anonym poster: c31bfda626fbf734e0fc6fbb42743dd6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Kan ikke gi deg noe godt svar desverre, men har det slik som deg jeg også. Tar graviditetstest nesten annehver måned pga symptomer. Alle hsr vært negative, så er nok bare bivirkninger Anonym poster: f8fe467308f38f0a6c2971ca1da19533
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har det likedan. Tester negativt med billigstrimmel, men venter fremdeles på mensen. Skulle kommet for 1 1/2 uke siden.. Har ikke serlig til andre symptomer da:-p Anonym poster: f09560b450b9e240c650fc922a7b97a9
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Vel, jeg oppdaget i går at jeg er gravid, på hormonspiral.. Har ikke hatt noen symptomer, før, men fikk kvalme skyllende over meg under frokost i går, eneste gangen kvalmen har satt seg slik før, er de gangene jeg har vært gravid, så jeg kjøpte test for å sjekke i går.. Jammen er jeg gravid gitt :-o Sjokk for meg og samboeren, og nå er vi midt i vurdering om å beholde eller ikke.. Vi har bedre økonomi nå, men vil bli stramt budsjett med et barn til... Men har et lite ønske om å beholde, så vi har blitt enige om å tenke over det hver for oss til han kommer hjem fra jobb neste uke, så får vi sette oss ned og snakke sammen da.. Enda vi har et ønske om barnet, så må vi tenke på de vi har også, om økonomien ikke tilsier det er mulig, så er det ikke rett ovenfor de ungene vi har. Også er jeg midt i utredning nå, jeg håper det bare er nerver i klem, får vist svar på det også nå i morgen, da jeg skal inn for å sjekke betennelsen i ryggen og fjerne hormonspiralen.. Så mulig er det jo..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Og anonymknapp var en fin ting! :-o Jaja... Det får stå til.. huff :-p
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Og anonymknapp var en fin ting! :-o Jaja... Det får stå til.. huff :-p Jeg har bare et lite spm til deg.. Vet du om det er farlig å være gravid med spiral? Ser liksom for meg at om jeg er gravid med spiral kommer ungen til å bli født med den i panna liksom... Og hvilken test testet du med? Vet du om billigstrimlene er til å stole på? Anno 4 Anonym poster: f09560b450b9e240c650fc922a7b97a9
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Jeg skal til legen og ta ut spiralen i morgen, så det er vist best å ta den ut vil jeg tro, siden de bestemmer seg for å få tid til det også i morgen.. Jeg tester alltid med CB som står tekst på jeg, så billigstrimler har jeg ikke peiling på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå