Gå til innhold

Inspirert; jeg er forelska i min tidligere lærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg var 12-15 år hadde jeg en timeslærer/sosiallærer på skolen som var 19 år (da jeg var 12) "Alle" jentene var forelska i han bortsett fra meg. Jeg var en litt "utsatt" elev med mye problemer hjemme. Dette tok han tak i, han pratet led meg, hjalp meg osv. Ga meg privat nr sitt (som jeg aldri ringte), han ga meg selvtillit og støtte. Da han sluttet på skolen hadde vi ingen kontakt helt til jeg en dag da jeg var 22 år sendte han en melding på Facebook og takket han for hjelpen jeg fikk da jeg gikk på barneskolen.

Året etter begynte jeg på høyskolen på sosionom linja. Det viste deg at han gikk siste året på samme linje som meg. Vi pratet litt sammen nå og da i gangene. Han gikk ferdig utdannelsen og sluttet. Da jeg gikk siste året på skolen fikk jeg en jobb og møtte han i forbindelse med ett møte vi hadde (han jobbet ett annet sted). Etter dette ble det noen fb meldinger igjen. så traff jeg han tilfeldig på gaten og vi tok da opp igjen kontakten og denne gangen har vi truffet hverandre privat flere ganger, småflørtet litt og det har nesten blitt litt sånn dating. Mange sms, skype samtaler osv.

Jeg kjenner jeg kanskje er litt betatt, jeg vil holde hender når vi går ute sammen, men jeg klarer ikke tenke på å kysse han! Han var jo læreren min! Samtidig er jeg snart 30 år, så det er jo en evighet siden...

Noen synspunkter?

Anonym poster: 5d48ea14a3f3f05f34786b5ce56f22b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it :-)!

Dette er evigheter siden (unnskyld, er over 30 selv så vet at den svir, altså...) og det er ikke mer enn 7 år mellom dere, og han var, strengt tatt, kun en guttunge selv på den tiden. Dette ser jeg ingen "moralske" betenkeligheter med.

Lykke til :-)!

Anonym poster: a1b7ad4c3e364812be49cc841dfca612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...