Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hun prater alltid fortyrrende høyt i tlf i hentesituasjoner i b hagen. Er hun SÅ important at hun bare må ta disse tlf akkurat i det du skal hente barna dine? Syns egentlig det er litt dårlig gjort overfor barna. Og respektløst overfor de voksne. Anonym poster: d794f84a6963c60a219dacccf25092b2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Hadde aldri som ansatt gått å sagt til henne at hun måtte slutte med det selv om hun kanskje burde skjønt det selv. Ville heller laget en telefonfri hentesone... skrevet i månedsbrevet at man må minimere telefonbruk ved hente og leveringssituasjoner, eller hengt opp et skilt/en plakat. Anonym poster: aab0f8422cfd4aefb67147523ec1ce65
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 For en dårlig ting å gjøre.. Greit med en viktig telefon en gang i blant, men om det skjer hele tiden er det forstyrrende og irriterende. Sikkert kjempegøy for barna og.. I vår barnehage er det ikke lov å snakke i mobil i hente og levering.. (En samtale nå og da er greit, men ikke for ofte) Anonym poster: aedcb4ee8bd9d471c0dcadfa6d6bb461
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 I bhg vår er det ikke lov å snakke i telefonen under henting/levering... Står skilt i gangen: "Dine viktigeste møter i dag, er her med ungene, hold mobilen i lomma eller bilen, og alle får en fin dag" Elsker at det er telefon forbud
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 I bhg vår er det ikke lov å snakke i telefonen under henting/levering... Står skilt i gangen: "Dine viktigeste møter i dag, er her med ungene, hold mobilen i lomma eller bilen, og alle får en fin dag" Elsker at det er telefon forbud Den var fin
DaTuMa Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 I vår barnehage er det heller ikke lov å prate i mobilen. Det har stått i mndsbrev og blitt tatt opp på foreldremøter. Respektløst ovenfor både barn og voksne.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Hun prater alltid fortyrrende høyt i tlf i hentesituasjoner i b hagen. Er hun SÅ important at hun bare må ta disse tlf akkurat i det du skal hente barna dine? Syns egentlig det er litt dårlig gjort overfor barna. Og respektløst overfor de voksne. Anonym poster: d794f84a6963c60a219dacccf25092b2 Veldig! Vi har "ikke lov" til å prate i mob i hentesituasjon i vår bhg, skulle bare mangle! Anonym poster: b6b5d07288db64bc09722c9036bdf311
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Jeg må ærlig innrømme at det hender at tlf ringer når jeg er i levere/hente situasjon. Om det er en viktig tlf så tar jeg den, men stort sett sender jeg auto mld om at jeg er i møte. Anonym poster: 9aaa5ad53bb1e87feb94516b0bca7e2b
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Oij! Bor dere som opplever dette i store byer? Har hatt barnehagebarn i flere år nå og aldri opplevd at noen foreldre snakker i mobilen Stakkars barn som blir oversett så kraftig etter en hel dag i barnehagen så har ikke foreldrene 10 minutter å avse med full oppmerksomhet til barnet/barna? Hvordan er det ellers i døgnet, sitter foreldrene mye på FB og taster sms istedet for å være sammen med barna? Helt sykt at det faktisk må være et forbudskilt i barnehagen angående dette
Cruella De Vil Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Oij! Bor dere som opplever dette i store byer? Har hatt barnehagebarn i flere år nå og aldri opplevd at noen foreldre snakker i mobilen Stakkars barn som blir oversett så kraftig etter en hel dag i barnehagen så har ikke foreldrene 10 minutter å avse med full oppmerksomhet til barnet/barna? Hvordan er det ellers i døgnet, sitter foreldrene mye på FB og taster sms istedet for å være sammen med barna? Helt sykt at det faktisk må være et forbudskilt i barnehagen angående dette Bare for å ha sagt det bor vi i Oslo, og jeg har aldri opplevd dette ved henting eller levering i bhg, og vi har ikke noe mobilforbud heller. Tviler på at det har noe med størrelse på stedet å gjøre; det finnes "dumme" foreldre overalt her i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå