Gå til innhold

En mamma i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun prater alltid fortyrrende høyt i tlf i hentesituasjoner i b hagen.

Er hun SÅ important at hun bare må ta disse tlf akkurat i det du skal hente barna dine?

Syns egentlig det er litt dårlig gjort overfor barna. Og respektløst overfor de voksne.

Anonym poster: d794f84a6963c60a219dacccf25092b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri som ansatt gått å sagt til henne at hun måtte slutte med det selv om hun kanskje burde skjønt det selv. Ville heller laget en telefonfri hentesone... skrevet i månedsbrevet at man må minimere telefonbruk ved hente og leveringssituasjoner, eller hengt opp et skilt/en plakat.

Anonym poster: aab0f8422cfd4aefb67147523ec1ce65

Skrevet

For en dårlig ting å gjøre.. Greit med en viktig telefon en gang i blant, men om det skjer hele tiden er det forstyrrende og irriterende. Sikkert kjempegøy for barna og..

I vår barnehage er det ikke lov å snakke i mobil i hente og levering.. (En samtale nå og da er greit, men ikke for ofte)

Anonym poster: aedcb4ee8bd9d471c0dcadfa6d6bb461

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I bhg vår er det ikke lov å snakke i telefonen under henting/levering... Står skilt i gangen: "Dine viktigeste møter i dag, er her med ungene, hold mobilen i lomma eller bilen, og alle får en fin dag" :) Elsker at det er telefon forbud :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

I bhg vår er det ikke lov å snakke i telefonen under henting/levering... Står skilt i gangen: "Dine viktigeste møter i dag, er her med ungene, hold mobilen i lomma eller bilen, og alle får en fin dag" :) Elsker at det er telefon forbud :)

Den var fin :)

Skrevet

I vår barnehage er det heller ikke lov å prate i mobilen. Det har stått i mndsbrev og blitt tatt opp på foreldremøter. Respektløst ovenfor både barn og voksne.

Skrevet

Hun prater alltid fortyrrende høyt i tlf i hentesituasjoner i b hagen.

Er hun SÅ important at hun bare må ta disse tlf akkurat i det du skal hente barna dine?

Syns egentlig det er litt dårlig gjort overfor barna. Og respektløst overfor de voksne.

Anonym poster: d794f84a6963c60a219dacccf25092b2

Veldig! Vi har "ikke lov" til å prate i mob i hentesituasjon i vår bhg, skulle bare mangle!

Anonym poster: b6b5d07288db64bc09722c9036bdf311

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at det hender at tlf ringer når jeg er i levere/hente situasjon.

Om det er en viktig tlf så tar jeg den, men stort sett sender jeg auto mld om at jeg er i møte.

Anonym poster: 9aaa5ad53bb1e87feb94516b0bca7e2b

Skrevet

Oij! Bor dere som opplever dette i store byer? Har hatt barnehagebarn i flere år nå og aldri opplevd at noen foreldre snakker i mobilen :o Stakkars barn som blir oversett så kraftig etter en hel dag i barnehagen så har ikke foreldrene 10 minutter å avse med full oppmerksomhet til barnet/barna? :( Hvordan er det ellers i døgnet, sitter foreldrene mye på FB og taster sms istedet for å være sammen med barna?

Helt sykt at det faktisk må være et forbudskilt i barnehagen angående dette :o

Skrevet

Oij! Bor dere som opplever dette i store byer? Har hatt barnehagebarn i flere år nå og aldri opplevd at noen foreldre snakker i mobilen :o Stakkars barn som blir oversett så kraftig etter en hel dag i barnehagen så har ikke foreldrene 10 minutter å avse med full oppmerksomhet til barnet/barna? :( Hvordan er det ellers i døgnet, sitter foreldrene mye på FB og taster sms istedet for å være sammen med barna?

Helt sykt at det faktisk må være et forbudskilt i barnehagen angående dette :o

Bare for å ha sagt det bor vi i Oslo, og jeg har aldri opplevd dette ved henting eller levering i bhg, og vi har ikke noe mobilforbud heller. :) Tviler på at det har noe med størrelse på stedet å gjøre; det finnes "dumme" foreldre overalt her i landet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...