Gå til innhold

Hvordan hindre samvær når bf er psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hever stemmen til ungene hele tiden, utstråler en kulde som kan føles lang vei, blir veldig fort sint, straffer istedet for å oppmuntre, trasser som en liten unge selv når barna trasser. Tramper opp trappa og svarer ikke når barna roper på han.

Sender stygge blikk, kommer med kommentarer som: hvis du ikke hører etter nå så skal du jammen meg få!Når vi er sammen alle fire, vil barna bare være med meg og jeg skal gjøre alt. Hadde en gang et nyvåknet barn som hadde blitt hentet i bilen av faren som ville at mamma skulle komme i stedet og gråt og trasset,

Da barnet ikke ville slutte å gråte smalt bf hånda i gulvet for å skremme han til å bli stille. Det ble han ikke. Jeg tok med meg ungene og kom meg derfra brennkvikt.

Nå har han bestilt ferie i 2 uker i sommer og han vil at jeg skal være med. Og det vil jeg jo også,med tanke på å passe på barna mine. Jeg er fanget i et helvete jeg ikke kommer meg ut av. Jeg har vært så dum å få barn med ham og nå er det mitt ansvar å skjerme barna mest mulig fra han. Han er ikke snill med meg, driver et sykt spill.

Han sier han vil ha meg tilbake, men jeg vet at han har kontakt med andre damer.

Kritiserer alt jeg gjør, hvordan jeg ser ut, jeg er dum, han rister på hodet av meg osv.Truer med at han skal ha 50/50 ordning, noe han selvfølgelig ikke orker og masse andre ting.

Føler meg så svak og er redd for hva han kan finne på hvis jeg nekter han samvær.

Hjelp meg noen?

Anonym poster: 58fca252cc3da7f9fe1dabfae53f4c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig sak. Jeg ville tatt kontakt med en god advokat på området.

Anonym poster: f20b1eca4c6e860fba148c83f0d8547b

Skrevet

Kontakt advokat. Dere bør ikke være med ham på ferie, for det kan umulig være trygt for deg. Du trenger ikke gå med på en 50/50 ordning med ham, for skal en ha en slik ordning må en ha godt samarbeid.

Anonym poster: cdf0a24c3215c58149f52805f63a1e29

Skrevet

Skulle ønske folk kunne slutte å slenge rundt seg med diagnosen "psykopat"......

Ellers må du dokumentere og anmelde for å stoppe samvær. ..

Skrevet

Besøkdforbud? Samvær under tilsyn? Du bør ringe familievernkontoret for å få hjelp. Dette er ikke en god situasjon for verken barna eller deg.

Nå vet ikke jeg hvor gamle barna er, men jeg skjønner ikke at du godtar at han tar de med til syden???? Det er lov og si nei, og til og med kontakte fvk for å få hjelp med konfliktløsninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...