Gå til innhold

Har latt datteren min treffe daten min allerede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hos han,med hans sønn. De er 7 og 8 år og det det ble en playdate :) Vi voksne satt bare og drakk litt kaffe og pratet om vanlige ting og lot ungene styre løpet,og de storkoste seg :)

Vi fremstår som venner ovenfor barna og har tenkt å la det være slik en stund, også la det gli over til noe annet over tid. Er det dumt?

Vi tenker som så at vi har lyst å treffe hverandre ofte,også med barna da de er en stor del av livene våres. Og barna er jo med og treffer andre venner titt og ofte :rolleyes:

Regner med at jeg får litt pes her nå,men om vi holder oss på vennenivået til det føles naturlig å la det gå videre,så tar de vel ikke skade av dette?

Jeg har vært singel i 5 år,men datet litt. Min datter har på denne tiden bare truffet en av de jeg datet,og han datet jeg i ca 5 mnd. Så det har ikke akkurat vært et renn av menn her :P

Det er ganske nøyaktig samme historie for hans del. Singel endel år,og ikke et renn av damer.

Anonym poster: 86d9ec1c7d069291668ab2b78c7dbb27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det gjør noe, så lenge dere klarer å sitte i hver deres stol og drikke kaffe og prate litt. Venner må man jo kunne ha :)

Lykke til med kjærligheten <3

Anonym poster: 7ada4ef9c716a644d0569a1636c927e1

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

Synes det hørtes lurt ut jeg :)

Aldri forstått de her inne som sier man MÅ vente et år, hvordan i alle dager skal man få tid til å bli kjent med noen som aleneforeldre da?

Kjekt at ungene kom godt overens :) Lykke til med kjærligheten!

Skrevet

Det høres veldig fornuftig ut i mine ører :)

Skrevet

Høres greit ut det, MEN, jeg synes at du på et tidspunkt dkal fortelle at dere er kjærester istedetfor å la det gå gradvis. Barn tar ting bokstavelig og sier du at dere er venner så firholder barnet seg til det. Hvis dere samtidug holder hender, deler seng osv ksn det skape forvirring hos barnet. Vær tydelig og redelig er mitt råd. Moren min gjorde det som du gjør - i beste mening, og selv om jeg var 11 år syntes jeg det var vanskelig å forstå om de vsr venner eller noe mer... jeg regnet jo ikke med at min mor ville lyve for meg (barn oppfatter det jo som løgn når man ikke forteller helr sannheten når det gjelder viktige ting). Det føltes trist og ensomt og litt dkummelt å gå dånn og lure...

Anonym poster: b6195857e37d2d70d2e9800209fd5405

Skrevet

Veldig lurt og hyggelig :-) Kos dere masse sammen ♡

Anonym poster: 8bf99122f950ff26f68be24174859659

Skrevet

Åå,nå ble jeg glad :)

Vi mener vi gjør det på rett måte,men vi _vet_ jo ikke om det er rett,så greit med andres synspunkt :)

Vi kommer nok ikke til å holde hender,kysse og slikt på en stund,og vi vil snakke med dem før vi gjør det..Vi holder oss til en klem når vi treffes bare ;)

Og jeg begynner å bli virkelig forelsket,han er jo bare helt fantastisk med barn <3 :wub:

Anonym poster: 86d9ec1c7d069291668ab2b78c7dbb27

Skrevet

Så hyggelig da :-) Gutten min var 6 år da jeg traff min mann. Han pleide komme på kveldsbesøk når barnet hadde lagt seg. Men 6 åringen pleide stå bak døra på rommet sitt og smugkikke på han. Dette har han fortalt oss flere år etter. Ikke så lett å holde sånt skjult for barna om man er om så forsiktig :-) Det ble jo oss to og vi venter barn nummer tre sammen. Det er deg så vel unt å treffe en snill og god mann etter så mange år alene :-)

Anonym poster: 8bf99122f950ff26f68be24174859659

Skrevet

Slik gjorde vi det også, men her gjennomskua ungene oss fort. Andre gang vi møttes fikk vi beskjed om at vi kunne kysse hverandre når vi dro altså, for vi var jo kjærester. Vi sto litt målløse da ja. Første gang møttes vi med mange andre vennepar med barn, andre gang var det bare oss. Og vi satt ikke i samme sofa engang. Så de barna skjønner mye.

Nå bor vi sammen og det har vi gjort i 7år. Ungene som maste mest i den første tiden at vi skulle være mer sammen, for ungene hadde det kjmep gøy i hverandres selskap.

Anonym poster: 6c2a2d19b7671556895c9b6a26309e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...