Gå til innhold

Stakkar, stakkar lille gutten! Hva han må ha lidd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjelden nyheter går så mye inn på meg, men dette klarer jeg ikke å komme over.

Hvordan er det mulig å glemme sitt lille barn en hel arbeidsdag?

Tenk hvor redd han har vært og hvor vondt han har hatt det.

Jeg får nesten ikke puste her jeg sitter, hvorfor må sånt skje!!!

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10116445

Anonym poster: fd9de137b20a656e478b67bb8f241007

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg så artikkelen på vg, men jeg klarer ikke lese den. Fryktelig tragisk!

Husker jeg så et program en gang om en dame som hadde opplevd akkurat det samme. Dette var en oppegående dame som var rektor på en barneskole. Mannen pleide alltid å levere ungen i bhg, men akkurat denne dagen hadde han en tannlegetime. Barnet ble oppdaget av en kollega, men det var dessverre for sent.

Jeg skjønner heller ikke at det er mulig å glemme ungen sin i bilen, men sannsynligvis har de gått på autopilot den dagen.

Skrevet

Leste akkurat om det, og ble direkete uvel og kvalm. Man kan da ikke være sååå distrè at man glemmer å levere ungen sin?

Stakkars lille venn :(

Skrevet

Vanvittig at folk glemmer både barn og dyr i bilen.

Anonym poster: 70638859163c59a985957676aef70282

Skrevet

Fy fan så forferdelig. Dette skjer hver eneste sommer og som regel er det menn ser en om en googler litt. Tragisk! Og merkelig at faren lyger på seg andre rutiner enn hva som er sant.

Anonym poster: 2767efbae53a568406830005ca2100b1

Skrevet

Dette blir for mye å ta inn over seg. Har selv en sønn på 2 år.

For øvrig skjer dette ganske "ofte", så blant annet på Oprah om en slik hendelse.

Anonym poster: 3f51383ef8a439f17e097aa6cfd94131

Skrevet

en stor tragedie for hele familien.

Anonym poster: 6bb96b5c4c2fe313817660a000bb0260

Skrevet

Det er noe alvorlig galt med samfunnet når tilsynelatende oppegående, vanlige folk kommer i denne situasjonen. Skjedde også ikke mindre enn to ganger sist sommer i DK. Stress, press, tidsklemme, for mange ting i hodet samtidig.. Er så synd at det er blitt sånn. Stakkars lille gutt, og stakkars far,- tenk hva han gjennomgår nå. Kan aldri leve normalt igjen vil jeg tro..

Huff

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

Hender jo vært år dette...trist :(

Synes man skal være forsiktig med å sette spørsmålstegn til hvorvidt det går an, eller hvordan det er mulig å glemme sitt eget barn, dette er en tragedie for den stakkars pappan!

Skrevet

Ja, dette er til å bli sinnsyk av! Jeg tenker automatisk: hva hvis jeg gjorde det samme? Herregud, for en tanke! Og deretter lover jeg meg selv å alltid alltid være tilstede i det jeg gjør!

Anonym poster: 60547bf5b583d5853407844dd1c0cf43

Skrevet

Herregud, jeg fatter ikke at det er mulig..

Har jo lest om slike hendelser før, men blir like sjokkert hver gang!

Ekstra vondt var det å lese dette, da jeg selv har en gutt på 2 år.

Stakkars, stakkars lille gutten :(

Huff og huff

Skrevet

Det hintes vel i artikkelen til at gutten kan ha dødd et annet sted.. Og at faren derfor lyver om rutinene for å få det til å fremstå som en ulykke.. :)

Anonym poster: ec6bee12016a180e036acb3911fa4473

Skrevet

Hender jo vært år dette...trist :(

Synes man skal være forsiktig med å sette spørsmålstegn til hvorvidt det går an, eller hvordan det er mulig å glemme sitt eget barn, dette er en tragedie for den stakkars pappan!

Selvfølgelig er det en tragedie for pappaen til gutten, men det må da være lov å reagere på at han satte igjen sitt eget barn i en bil en hel arbeidsdag!

Anonym poster: bd9b5341fc69345b6924e611dcb3b9dc

Skrevet

Huff stakkars liten! 8 timer! Helt grusomt.

Har en jente på 2 år, og det vrenger seg inni meg ved tanken.

Trist og vondt og jævlig :'(

Skrevet

Det å kjøre på autopilot mot jobben i stedet for barnehagen hvis man ikke pleier å levere, det kan jeg skjønne at noen gjør, men at de kommer seg helt på jobb, parkerer og jobber en hel dag før de kommer på, det kan jeg ikke skjønne. Jeg er distre selv og har kjørt mange omveier fordi jeg har satt på autopiloten, men å gå en hel dag før jeg hadde kommet på det, det hadde jeg aldri gjort. Og jeg har faktisk glemt sønnen min i bilen mens han var baby en gang, men da tok det ca 3 minutter før jeg kom på det og da var det ikke varmt ute, så det var ikke noe farlig at han satt der.

Anonym poster: f400a450dd65e4a88de299b472a2e98d

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

Det hintes vel i artikkelen til at gutten kan ha dødd et annet sted.. Og at faren derfor lyver om rutinene for å få det til å fremstå som en ulykke.. :)

Hvilken artikkel har du lest? Jeg har ikke oppfattet det slik...

Skrevet

De sier jo at de tviler på farens forklaring om morgenrutiner, og at rettsmedisinere skal fastslå HVOR gutten døde..

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

De sier jo at de tviler på farens forklaring om morgenrutiner, og at rettsmedisinere skal fastslå HVOR gutten døde..

Og jeg spør; HVOR har du lest dette? Du har tilsynelatende lest en annen artikkel enn meg!

Skrevet

Det er helt grusomt... stakkars hele familien!

Jeg har gjort det til en vane å ha vesken i baksetet når jeg kjører så jeg ser alltid i baksetet før jeg går ut av bilen.

Dette skjer jo helt vanlige mennesker, så man kan jo prøve å ta forhånds regler selv for.å unngå slike tragedier.

Anonym poster: 7c02378b34be018ca3906aadf1c34095

Skrevet

Hadde gutten sitter forovervendt hadde ikke det skjedd sikkert

Anonym poster: 4f71f540f7d3815ed55a61f82b81c29b

Skrevet

Og jeg spør; HVOR har du lest dette? Du har tilsynelatende lest en annen artikkel enn meg!

Hun tenker sikkert på denne delen kopiert fra artikkelen.

Skal obduseres

Svensson forteller at det senere har kommet frem at faren leverte sønnen i barnehagen langt oftere enn først antatt og at han derfor stiller seg tvilende til farens forklaring.

- Jeg tror ikke han er uerfaren med å levere barnet i barnehagen, sier han til SVT.

Faren er pågrepet og mistenkt for å ha forvoldt en annens død. Han ble senere overlevert til psykiatrien, men mistanken mot ham står uendret.

Toåringen skal obduseres fredag og det vil ikke bli gjort noen nye avhør med faren før resultatene forligger, opplyser Svensson.

- Rettsmedisiner får fastslå hvor gutten døde, men han har vært i bilen i lang tid, minst seks timer, og det var brennhett ute i går, sier han.

Ifølge Aftonbladet var makstemperaturen i området tirsdag 23,9 grader i skyggen.

Anonym poster: c0939f09dcad9056f462370c673f18cd

Skrevet

Hvis alle biler hadde vært utstyrt med alarm som reagerer på lyder og bevegelse inne i bilen, så tror jeg slike saker kunne blitt sterkt redusert.

Stakkars barn, jeg får helt vondt inn i meg.

Skrevet

Forhåpentligvis døde han mens han sov? Sovna av varme slik at han ikke led for mye?

Anonym poster: bc805302faf7cd5e59ed4ec6263b4060

Skrevet

Synes det er litt underlig at noe sånt kan skje m en toåring, jeg... De fleste toåringer jeg kjenner, gir såpass mye lyd fra seg at det er vanskelig å glemme at de er der.

Stakkars, stakkars lille gutt, uansett hva som har skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...