☆☆☆ Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Visste det var ei ulempe med det fine varme veret i dag. Så snart lisja sovna og vi hadde fortært middagen kler mannen på seg for å ordne i hagen. I det han går ut seier han så tilforlateleg "det er rikelig med lett arbeid å gjere også..". Så då må sofaen vere einsam i kveld
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Da skulle du svart "så fint for deg, så blir du ikke for sliten til å pule etterpå".
☆☆☆ Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2013 Tok ei lita økt på ca ein time ute, ein piss i havet når tomta er på over halvanna mål og har vore grovt neglisjert dei siste åra. Takk og lov for at halvparten er naturhage. Men vi har felt meir enn ti tre i vår, så der ligg greiner og kvistar overalt. I tillegg kjem rotet frå beskjering av frukttrea. Og eg vil ikkje tenke på blomsterbeda.. Ulempa med graviditet og lammande trøtthet er at sex er blitt eit framandord nærmast, og skal eg vere ærleg ønskar eg meg at han ryddar i hagen meir enn eg ønskar sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå