Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Noen som har lest begge her, hvilke synes dere er best, om dere synes det? Jeg fant fifty shades håpløs språkmessig, så leste jeg crossfier... Bedre historie, men vet ikke helt om jeg synes den er noe bedre uansett, finner det som "sies" i boka noe banalt, og lurer litt på når det liksom skal bli et "dominerende sex liv", etter uttale så skulle den være nok så lik fifty, men med bedre historie, jeg er ferdig med bok nr 2, og tror ikke jeg forstår det utsagnet, det er ikke noe likheter foruten en rik og nydelig mann.. Finner ikke sexen i Crossfier spesielt givende heller egentlig.. Anonym poster: 3d8a5c419b02e5b673cd984a954c49dc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Mange likhetstrekk, men kjærlighetshistorien er ganske forskjellig synes jeg. I Fifty shades er det en veldig suppesøt, naiv og litt barnslig forelskelse, veldig søt men ganske irriterende også. Kjærlighetshistorien i Crossfire er litt mer "voksen" på en måte, ikke så veldig suppesøt. Sex'en ble jeg egentlig bare lei av i begge bøkene, gav meg veldig lite. Anonym poster: f4bed311d20197198bdbecffec4065e2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg har lest alle fifty shades og 2 crossfire og jeg synes Crosfire er bedre. Nå synes jeg ingen av seriene er bea skrevet, men blir rett og slett litt provosert av Christian Grey. Kom meg knapt nok gjennom fifty shades bøkene pga han. Anonym poster: 4ff0fa6d5e854851607d7372f9999272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå