ms.Pond Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Helt til man finner ut at man kan lage verdens beste hvitløkssmør. Da blir det ikke så sunt lenger, hvis ikke man teller alt det sunne i hvitløken som oppveiende mot alt fettet i smøret. Og selvsagt kan man ikke telle ventepølsen, ølen eller grillskivene heller. Egentlig er det bare salaten som er sunn, hvis jeg tar ut fetaosten. Ah, drit i det. Grilling er digg! Passe inn i finkjolen kan jeg gjøre en annen dag
ms.Pond Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2013 Det er jo sommer bare en gang i året. Vel, bortimot, i alle fall om du bor i midten av landet. Resten regner gjerne vekk. Så da gjelder det å skvise den grillingen som går an ut av det minst kalde halvåret
Gjest amandine Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Sommer?? Sommeren varte fra morgen til rett etter lunsj.. I går..
ms.Pond Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2013 Hos oss holdt den til rett etter middag. Det var tvangsspising ute i går, med påfølgende snufsing og sår hals i dag. Men pokker heller, sola skal nytes og skvises for det den er verdt når den først er framme.
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Tåka letta aldri i dag, og det har regna nesten hele tida, selv om det så marginalt lysere ut i firetida. Så grilling var ikke særlig fristende, ikkke annen matlaging heller, så det ble fiskekakeburgere på meg og lille, med jordbær-banan-appelsin-gulrot-eplesmoothie til dessert, mens gutta mekka sjøl og spiste fornemt sein middag med tomatsuppe med makaroni fra pose, med en hel pakke spanske kjøttboller oppi. Alle happy. Men jeg skulle ønske noen inviterte meg på supergrilling, faktisk, og gjorde i stand og disket opp...
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Tåka letta aldri i dag, og det har regna nesten hele tida, selv om det så marginalt lysere ut i firetida. Så grilling var ikke særlig fristende, ikkke annen matlaging heller, så det ble fiskekakeburgere på meg og lille, med jordbær-banan-appelsin-gulrot-eplesmoothie til dessert, mens gutta mekka sjøl og spiste fornemt sein middag med tomatsuppe med makaroni fra pose, med en hel pakke spanske kjøttboller oppi. Alle happy. Men jeg skulle ønske noen inviterte meg på supergrilling, faktisk, og gjorde i stand og disket opp... Invitasjon herved sendt. Må bare få flytte hjem først. Pårørende til romkamerat har hatt vaktskifte, og jeg må si at så kjekk som denne er så er snorking ikke noe å henge seg opp i.
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Tåka letta aldri i dag, og det har regna nesten hele tida, selv om det så marginalt lysere ut i firetida. Så grilling var ikke særlig fristende, ikkke annen matlaging heller, så det ble fiskekakeburgere på meg og lille, med jordbær-banan-appelsin-gulrot-eplesmoothie til dessert, mens gutta mekka sjøl og spiste fornemt sein middag med tomatsuppe med makaroni fra pose, med en hel pakke spanske kjøttboller oppi. Alle happy. Men jeg skulle ønske noen inviterte meg på supergrilling, faktisk, og gjorde i stand og disket opp... Invitasjon herved sendt. Må bare få flytte hjem først. Pårørende til romkamerat har hatt vaktskifte, og jeg må si at så kjekk som denne er så er snorking ikke noe å henge seg opp i. Takk for invitasjon, sånt liker jeg Og vi må få detaljer, takk.
Gjest amandine Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Hvis du kommer skal jeg diske opp! Ute, under tak!
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Høy, mørk, litt type George Clooney og et sjarmerende smil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå