Gå til innhold

Melkespreng!? Hvor ble du av?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sluttet melkesprengen hos dere som ammer? Jeg er på 5 dag etter fødsel,har fått melk og hun tar puppen bra,men sprengen er blitt borte?! Sånn var det ikke sist.. Så er redd for at jeg mister melka,og at hun ikke får i seg nok mat...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den verste sprengen ga seg etter få dager hos meg også. Der betyr ikke at melka er borte, slapp av! Det betyr bare at sammenhengen mellom 'tilbud og etterspørsel' har stabilisert seg, sånn at du produserer en passelig mengde med melk.

 

Ikke godt for verken deg eller baby med spreng. Vanskeligere å få sugetak og lettere å få luft i magen og magevondt for babyen. :-)

Skrevet

Godt at det er flere i samme båt! Blir beroliget å høre det :) Alt man skal bekymre seg for ! ;)

Skrevet

Ja, og så trenger man jo egentlig ikke å bekymre seg i det hele tatt, for det meste går det jo helt bra! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...