Gå til innhold

Klærne fra ellos blir misfarget :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en del klær fra ellos her i april, og alle de lyse klærne har fått grå/blå misfarget flekker. Ingen av de andre lyse klærne i samme vask får sånne flekker, kun de fra ellos så kan ikke være maskina eller annet tøy som farger av. Jo flere ganger de er vaska jo mer misfarga flekker har de. Flere som har vært borti det samme? Tror dere jeg kommer noen vei med å klage?

Anonym poster: b9f28c8a057e1026ca04b6f477d1c203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en del klær fra ellos her i april, og alle de lyse klærne har fått grå/blå misfarget flekker. Ingen av de andre lyse klærne i samme vask får sånne flekker, kun de fra ellos så kan ikke være maskina eller annet tøy som farger av. Jo flere ganger de er vaska jo mer misfarga flekker har de. Flere som har vært borti det samme? Tror dere jeg kommer noen vei med å klage?

Velger man dårlige klær på grunn av lav pris, så kan man ikke vente noe annet.

Anonym poster: d30977e86c24fa5db732526e0545600a

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme. Kjøpte ei dongeribukse der, kjørte den mange ganger alene i maskinen for å unngå at den farget over på noe. Etter en dongerimaskin kjørte jeg en maskin med andre klær, og da fikk klær fra ellos farge på seg, mens andre klær fra andre steder ikke fikk det. Jeg klagde, og fikk pengene tilbake.

Anonym poster: 117067fbb2e1516310fd1209166e0634

Skrevet

Velger man dårlige klær på grunn av lav pris, så kan man ikke vente noe annet.

Anonym poster: d30977e86c24fa5db732526e0545600a

Nå er det sånn at ikke alle driter penger og kan kjøpe dyre merkeklær. Har heller aldri opplevd det med andre billig klær.

Skrevet

Prøv Dylan Color catcher

Det er ark du putter i maskinen som tar til seg farge som klær mister.

Btw klærne til sparkjøp/hm er bedre kvalitet på enn ellos

Og til deg som komenterte økonomi, ja mine eldste har dyre klær samme med meg og min mann men på de minste bruker jeg billigklær pga rolloveren på de klærne.

Skrevet

Prøv Dylan Color catcher

Og til deg som komenterte økonomi, ja mine eldste har dyre klær samme med meg og min mann men på de minste bruker jeg billigklær pga rolloveren på de klærne.

hæ? Rolloveren?

Anonym poster: b6386b8bba58ccc9fe37cdf2df762917

Skrevet

Prøv Dylan Color catcher

hæ? Rolloveren?

Anonym poster: b6386b8bba58ccc9fe37cdf2df762917

Beklager er ikke norsk, så avogtil glemmer jeg det norske ordet/uttrykket.

Rolloveren= klær som blir slitt ut fort/må skiftes ut ofte, mao klær som ikke trenger å være av god kvalitet for å utfylle formålet sitt.

Skrevet

Jeg har en del klær fra ellos, og jeg har aldri opplevd det du sier..

Anonym poster: 6c89987d17cf707e5234f44990423164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...