Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Jeg hadde et migeneanfall for et par dager siden, det første på åresvis. Jeg tok Malxalt Rapitab, og opplevde noe ekkelt. Det var som om pusten ble borte, eller pulsen sank. Pusten ble stille. Som om kroppen ikke ville eller trengte å trekke inn luft ?? Noen som skjønner hva jeg mener ? Det var skremmende!! Det første jeg tenkte på da jeg fikk analysert litt, var en døende pasient jeg satt hos en gang. Pusten ble stille og sjelden, før hun trakk pusten for siste gang. Noen som har en forklaring på dette ? Anonym poster: e94d42167ba6955f8d1db6ada987d2cf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Det er jo en del bivirkninger som er beskrevet i Felleskatalogen som kan forklare det du opplevde. Jeg ville tatt kontakt med lege og fortalt hva som skjedde og at dette blir journalført. Og så ville jeg krevd å få sjekket hjertet - fordi noen av bivirkningene som er beskrevet kan være hjerterelatert og eller ift pust. Ikke for å skremme deg, for det er nok ingen fare nå, men det er ikke sikkert du bør bruke denne medisinen igjen ved en senere anledning! Dyspne - problemer med å puste - er også en kjent bivirkning av preparatet. Anonym poster: 5970482fa4456f62c4a5cd54a7aee9c2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Har aldri hatt noe problem med maxalt smeltetabletter. (har brukt dem siden 2001, men ikke så mange i året). Imigran derimot - det var ett helvete - da måtte jeg faktisk ringe legevakten etter å ha tatt en tablett (maaaange år siden nå). Ta kontakt med legen før du tar dem på nytt. Anonym poster: 29e14a37977950aadafa93ac6f0f46b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå