Gå til innhold

Horomonspiral eller kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg har 2 barn og gomler minipiller nå, men begynner og bli lei og glemsk :) så jeg lurer litt med tanken på spiral, men greia er at nå har jeg mens ca en dag hver 3 mnd og jeg liker det!

Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. Har hatt begge. Hormonspiralen mistet jeg mensen av, men hadde konstante menssmerter. Kobber hadde jeg mensen hele tiden i 4 mnd før jeg tok den ut....

Skrevet

Hva med p-stav? Prøv Cerazette i 3 måneder først for å se at du tåler hormonene som er i staven før du setter den inn, hvis det fungerer bra så er det jo greit!

Jeg hadde stav før, og synes selve staven var super (ingenting å huske på, den sitter trygt), men tåler ikke hormoner...så det var egentlig et dårlig triks :P

Har kobberspiral nå og er superfornøyd, eneste er at jeg har litt kraftigere mens. Tygger Cyclokapron-tabletter de dagene jeg blør som mest da, og det fungerer supert. Jeg kommer ikke til å gå tilbake til hormonpreparater iallefall!

Skrevet

Gomler Cerazette nå, har brukt de i 6år og er egentlig meget fornøys men hukommelsen er ikke hva den engang var, så på tide og finne noe som tar bort tenkingen og husken :)

Skrevet

Hvis du bruker Cerazette nå burde p-stav fungere for deg :) Det eneste du trenger å huske da er når den må byttes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...