♥Madam Mim♥ Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hvordan får jeg bort alle varslene på forsiden min med hva folk har lagt inn på forskjellige sider? Dette gjelder da kjøp/salg grupper hovedsakelig? Har satt alle varsler til AV så skal egentlig ikke få dem opp, men det gjør jeg jo da altså likevell... Må jeg melde meg ut av gruppene for å bli kvitt det? Får jo ikke lenger sett venners oppdateringer pga veggen er nedspammet av gruppevarsler
*Yuna* Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Lurer på det samme. Har ikke vært slik før de siste ukene!
megmegmeg Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Du trykker på "skjul innlegg" og så kommer det opp at du kan skjule alle innlegg fra den gruppen. Dårlig forklart, men håper at du skjønte det
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2013 Takk for svar :-) Får se om det fungerte da. Fikk bare trykket på skjul og kom ikke noe om skjule alle innlegg... Kanskje ikke det fungerer på ipad appen? Huff håper det fungerer, er jo greit å ha disse gruppene noen ganger også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå