Strikkulf Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Er det noen her som trener pilates? Er det god trening? Tenkte jeg skulle prøve meg å se om det er ok..
MammantilNurket Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Trente mye pilates i studietiden på slutten av 90-tallet. Hadde det en gang i uken som eget fag. De første gangene "kjente jeg ingenting" - skjønte ikke greia ... hehe. Men fjerde gangen "knakk jeg koden" og hadde stort utbytte av det. Det er god trening i den forstand at man blir sterk, MEN man blir ikke "tynn" eller får bra kondis. Pilates kan være et bra supplement til kondisjonstrening. Det er også fin trening hvis man er syk eller skadet. Anbefaler deg å gå til en skikkelig instruktør - bor du i Oslo kan jeg anbefale flere steder. Send meg PM om du vil
Strikkulf Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2013 Tusen takk for svar:) Var som styretrening jeg tenkte jeg skulle bruke det til. Bor ikke i Oslo, men har hørt at instruktøren er veldig bra med mye erfaring. Tror jeg skal prøve det, an heller slutte om det ikke passer meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå