Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe.. Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe.. Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450 Hadde den i nøyaktig en mnd. Hele vognen var noe dritt, så ikke kjøp den hvis du ikke har gjort det alt. Vi byttet den til en tfk joggster twist. Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe.. Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450 Hadde den i nøyaktig en mnd. Hele vognen var noe dritt, så ikke kjøp den hvis du ikke har gjort det alt. Vi byttet den til en tfk joggster twist. Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24 Hvorfor var den noe dritt? Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Nei, det er en fin vogn, men om du er lav (som meg) er den ganske tung å svinge med vinterhjulene på fordi håndtaket sitter ganske høyt... Bortsett fra det er den veldig fin! Min på 20 mnd passer fint i den enda og har sovet som en sten i sportsdelen siden han var 6 mnd. Den kan ligges ned og sitte på 45 grader, så det gjør ikke noe å bruke den tidlig. Han har sovet bedre i sportsdelen der enn i noe annet. Anonym poster: d1218e275cc34a4835280628ce0589d3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe.. Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450 Hadde den i nøyaktig en mnd. Hele vognen var noe dritt, så ikke kjøp den hvis du ikke har gjort det alt. Vi byttet den til en tfk joggster twist. Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24 Hvorfor var den noe dritt? Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450 Hele vognen er en skranglekasse. Slarkete, tynt stoff, lav bag og høyt håndtak. Dårlig fester. Håndtaket seg ned. Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå