Gå til innhold

Til alle dere med bugaboo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe..

 

Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe..

 

Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450

 

Hadde den i nøyaktig en mnd. Hele vognen var noe dritt, så ikke kjøp den hvis du ikke har gjort det alt. Vi byttet den til en tfk joggster twist.

 

Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24

Skrevet

Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe..

 

Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450

 

Hadde den i nøyaktig en mnd. Hele vognen var noe dritt, så ikke kjøp den hvis du ikke har gjort det alt. Vi byttet den til en tfk joggster twist.

 

Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24

 

Hvorfor var den noe dritt?

 

Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450

Skrevet

Nei, det er en fin vogn, men om du er lav (som meg) er den ganske tung å svinge med vinterhjulene på fordi håndtaket sitter ganske høyt... Bortsett fra det er den veldig fin!

 

Min på 20 mnd passer fint i den enda og har sovet som en sten i sportsdelen siden han var 6 mnd. Den kan ligges ned og sitte på 45 grader, så det gjør ikke noe å bruke den tidlig. Han har sovet bedre i sportsdelen der enn i noe annet.

 

Anonym poster: d1218e275cc34a4835280628ce0589d3

Skrevet

Hvor lenge kunne ditt barn sitte i sportsvognen og kunne du legge barnet til å sove i den? Tenker på dumpa til rumpa, om det gjorde noe..

 

Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450

 

Hadde den i nøyaktig en mnd. Hele vognen var noe dritt, så ikke kjøp den hvis du ikke har gjort det alt. Vi byttet den til en tfk joggster twist.

 

Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24

 

Hvorfor var den noe dritt?

 

Anonym poster: 1f4ebe79406c0c0b15ade5345c416450

 

Hele vognen er en skranglekasse. Slarkete, tynt stoff, lav bag og høyt håndtak. Dårlig fester. Håndtaket seg ned.

 

Anonym poster: 39f54acdd32d1da4a71d2bf3ffaa9f24

Skrevet

2, 5 år. Elsker den vogna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...